Heei mensen!
Ik kwam laatst iets tegen; het Round Robin Project. Het is een project waarin je een notebookje versiert aan de buitenkant (als je wilt) en de eerste paar pagina’s. Je spreekt in het forum af met wie je het project gaat doen en wisselt adressen uit. Als je zelf de eerste paar pagina’s hebt versiert,stuur je het op naar de volgende. De volgende krijgt dan *een afgesproken tijd, bijv. 2weken* de tijd om een aantal pagina’s te versieren en dan stuurt diegene het weer op naar de volgende. Uiteindelijk komt jouw eigen boekje weer bij jezelf terug en heb je een heel leuk boekje vol met creatieve dingetjes van jezelf en anderen. Je kunt het project doen met zoveel mensen als je wilt, maar meer dan 8 lijkt me een beetje onhandig…
Je kunt anders ook even kijken op www.roundrobin.nl
Het leek mij heel leuk om dit te doen, maar er zijn bijna alleen maar volwassenen actief en het lijkt mij leuker om te doen met leeftijdsgenootjes. Ik ben zelf bijna 15 jaar en vind het altijd erg leuk om creatief bezig te zijn
Zijn er mensen die zin hebben om dit project te gaan doen? Via Girlscene of via de site van Round Robin?
Ik weet dat er vroeger ook dit soort projecten waren op Girlscene, en ik heb er ook naar gezocht met de zoekfunctie, maar die topics zijn bestwel dood ;$
Edit 12-05-2013, 13:30
Wie doen er mee?
= Nederland
=België
=Land niet bekent
Doet sowieso mee (voor zover het gezegd word):
Angela
Ik ben geen aardbei
AppeltjeRenee
Lavendelina
Rose
Compleet
Nathalie
MauwMauw
Niet zeker of ze meedoen (wegens geld ofzo):
Noa
Cherryblossoms
Bellen
LastChance
Edit 12-05-2013, 13:50
Dit is mijn boekje. Een moleskine met een soort kartonnen kaft. Het boekje heeft afmetingen van 21x13cm met bestwel stevige bladzijdes. Er zitten 40 pagina’s in, dus 80 ‘kantjes’. Als het goed is, is het boekje 5mm dik is. De pagina’s zijn niet helemaal wit maar een beetje crème.
sorry voor de grote foto’s
die pen is een stabilo pen, die kennen de meeste van jullie wel dus daarom die erbij als vergelijking Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
linkje; http://www.riemer-walinga.nl/web/TWS-Round-Robin.html
xx Angela