Round Robin Project

Heei mensen!

Ik kwam laatst iets tegen; het Round Robin Project. Het is een project waarin je een notebookje versiert aan de buitenkant (als je wilt) en de eerste paar pagina’s. Je spreekt in het forum af met wie je het project gaat doen en wisselt adressen uit. Als je zelf de eerste paar pagina’s hebt versiert,stuur je het op naar de volgende. De volgende krijgt dan *een afgesproken tijd, bijv. 2weken* de tijd om een aantal pagina’s te versieren en dan stuurt diegene het weer op naar de volgende. Uiteindelijk komt jouw eigen boekje weer bij jezelf terug en heb je een heel leuk boekje vol met creatieve dingetjes van jezelf en anderen. Je kunt het project doen met zoveel mensen als je wilt, maar meer dan 8 lijkt me een beetje onhandig…
Je kunt anders ook even kijken op www.roundrobin.nl :wink:

Het leek mij heel leuk om dit te doen, maar er zijn bijna alleen maar volwassenen actief en het lijkt mij leuker om te doen met leeftijdsgenootjes. Ik ben zelf bijna 15 jaar en vind het altijd erg leuk om creatief bezig te zijn :slightly_smiling_face:

Zijn er mensen die zin hebben om dit project te gaan doen? Via Girlscene of via de site van Round Robin?

Ik weet dat er vroeger ook dit soort projecten waren op Girlscene, en ik heb er ook naar gezocht met de zoekfunctie, maar die topics zijn bestwel dood ;$

Edit 12-05-2013, 13:30

Wie doen er mee?
:astonished: = Nederland :upside_down_face: =België :wink: =Land niet bekent
Doet sowieso mee (voor zover het gezegd word):
Angela :astonished:
Ik ben geen aardbei :astonished:
AppeltjeRenee :astonished:
Lavendelina :astonished:
Rose :astonished:
Compleet :slightly_smiling_face:

Nathalie :upside_down_face:
MauwMauw :upside_down_face:

Niet zeker of ze meedoen (wegens geld ofzo):
Noa :wink:
Cherryblossoms :astonished:
Bellen :wink:
LastChance :wink:

Edit 12-05-2013, 13:50
Dit is mijn boekje. Een moleskine met een soort kartonnen kaft. Het boekje heeft afmetingen van 21x13cm met bestwel stevige bladzijdes. Er zitten 40 pagina’s in, dus 80 ‘kantjes’. Als het goed is, is het boekje 5mm dik is. De pagina’s zijn niet helemaal wit maar een beetje crème.

sorry voor de grote foto’s :flushed:
die pen is een stabilo pen, die kennen de meeste van jullie wel dus daarom die erbij als vergelijking :stuck_out_tongue: Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :slightly_smiling_face:
linkje; http://www.riemer-walinga.nl/web/TWS-Round-Robin.html

xx Angela

Het lijkt mij heel leuk! maar is het niet duur om dat op te sturen?

Ik ben 13 maar het lijkt me idd een beetje duur om in pakketpost te versturen.

Ik zou wel mee willen doen, maar wat de andere meisjes al zeggen is het niet duur met de post?

Leuk dat jullie willen meedoen :slightly_smiling_face:
Ik heb net even gekeken wat het kost om op te sturen, eerst dacht ik dat het €6,75 zou kosten omdat dat vaak zo is met pakketpost. Maar volgens de tarievenwijzer van PostNL ( http://tarievenwijzer.postnl.nl ) kost een pakket of brief van 400gram kost €2,70. (een notebook van Moleskine weegt ±350gram + ingeplakte dingetjes etc. is ongeveer 400gram) Dat valt mij mee in elk geval :slightly_smiling_face:

xx Angela

Mogen meisjes uit belgie ook meedoen?

@Nathalie, van mij wel. Alleen zijn de verzendkosten dan wat duurder. Dus als derest het ermee eens is, en jij natuurlijk vind ik het leuk :slightly_smiling_face:

Niet iedereen heeft een Moleskine helaas.

Hoeft ook niet persé met een Moleskine hoor, was gewoon een voorbeeldje :wink: Je kan ook een andere dummie kopen, net wat jij wilt. Het boekje wat je koopt komt uiteindelijk weer bij jezelf terug.

ik wil heel graag meedoen (:

Okeuj chill, ik doe mee

Ehm wat had jij in gedachten dan? Want ik weet dat de TNT ook via PostNL gaat. Maar een ander postbedrijf, ik heb geen idee welke er nog meer zijn… ;$

Voor de mensen die mee willen doen en nog een notebook zoeken; http://www.riemer-walinga.nl/web/TWS-Round-Robin.html Dat is de officiële dealer van Round Robin. Echte Moleskine boekjes die veel goedkoper zijn dan in de winkel. (Hier €3,95 voor een boekje en in de boekhandel €15,90, tenminste de Moleskine van dezelfde grootte die ik kon vinden) Bij Round Robin raden ze ook Moleskine boekjes aan omdat deze veel steviger zijn dan veel andere boekjes.
Natuurlijk blijft het je eigen keus watvoor boekje je koopt, maar dit was bedoeld als een aardige tip voor de mensen die opzoek zijn naar een notebook, echt NIET als reclame! Ik heb er zelf ook eentje besteld en die zit nu op de post. Dus ik wil ook nog wel even laten weten hoe ze eruit zien etc. :wink:

Het is wel een leuk idee, maar het wordt wel duur. Als je 8 mensen hebt die meedoen ben je al €21,60 kwijt aan het versturen van al die boekjes…

idd, daar zit ik dus ook mee!

Ik doe mee! Ben wel uit België, maar kunnen we het niet zo regelen dat iedereen uit België dat samen doen, en dan Nederland dat ook samen. En als Ned. of Bel. met te veel zijn in 2 groepen verdelen. Snappie? Bv. dat het dan rond gaat binnen 4 mensen ofzo?

Ik vind het goed hoor :slightly_smiling_face: Alleen dan hebben we nog wel wat meer mensen nodig :wink: 4 mensen is idd wel leuk, dan zijn de verzendkosten ook niet ontiegelijk hoog. Maar ik zit er niet echt mee, ik heb een hele aardige moeder die het zelf ook doet dus die betaald de verzendkosten voor mij :stuck_out_tongue:

jaa ik zou ook zeggen 4 of 5 mensen :slightly_smiling_face:

ja idd ongeveer 4 mensen is goed

dan wel heeel hard hopen dat er geen oplichters mee doen :slightly_smiling_face: