rotterdam winkels open 2 april?

weet iemand of morgen - 2 april - de winkels in rotterdam open zijn? in de stad en alexandrium? en welke tijden?

ik weet wel dat de winkels daar morgen open zijn xD want mijn vriendinnen gaan daar shoppen… maar verder heb ik geen idee xD

up…

waarom zouden ze niet open zijn?!

misschien omdat het goede vrijdag is? :grinning_face_with_smiling_eyes:
geen idee trouwens.

goede vrijdag haha.
al zit ik gewoon op school met toetsweek nog ook! :stuck_out_tongue:
geen idee trouwens… ik kan dr toch niet heen haha.
denk 't eigenlijk wel! :slightly_smiling_face:

Rotterdam is altijd open :stuck_out_tongue:

Ga morgenochtend vroeg ook weer even shoppen

Lekker rustig en helemaal alleen dus ken lekker shoppen zonder gezeur, stomme winkels, drukte en zeurende mensen :stuck_out_tongue:

jaa winkels rotterdam zijn open,
alleen geen koopavond.
ik weet niet of dat normaal wel zo is hoor,
maar me moeder had gebelt en toen zeiden ze dit.

ik ga 5 mei éindelijk voor de primark en new look uiteraard. nog nooit in Rdam geweest.

maargoed, even ontopic, hier kun je eventueel ook kijken: http://www.koopzondagen.net/koopzondag.html

ja idd r’dam is gewoon open, alleen idd geen koopavond maar ik weet niet of dat daar op vrijdag of donderdag is?

Volgens mij moeten alle winkels om 7 uur dicht zijn ofzo!

Doe dat nou niehietttt
Centrum van Rotterdam is gekkenhuis op bevrijdingsdag!
Primark kun je wel gaan, das niet rotterdam, en daar in 't oosterhof heb je ook wel h&m en new yorker enzo, maar verder ook geen boeiende winkels

Maar rotterdam is chaos 5 mei :stuck_out_tongue:

klopt, wij zijn ook al om 7 uur dicht :grinning:
Niet dat ik daardoor eerder naar huis kan…

Weet iemand of de winkels ook 5 april open zijn? Dus tweede paasdag…

Upje, dit wil ik ook weten

ja ze zijn open! ik ga vandaag ook :’)

ehhh, primark is ook rotterdam hoor.
Het is alleen niet in het centrum.

En inderdaad, 5 mei is het centrum echt ontzettend druk.

Ik snap idd echt niet waar t idee vandaan komt dat goede vrijdag een officiele vrije dag is :stuck_out_tongue:
Ik ben echt vanaf de basisschool (toen wel paasviering, maar op de middelbare school niet) gewoon naar school geweest op goede vrijdag! Soms het laatste uur vrij, maar meer ook niet. En het was een katholieke school!

Ben nu net een jaar van school en ik kom er nu pas achter dat dit al bij “Het Paasweekend” hoort…

Ik dacht eerst wel dat het een officiele vrije schooldag was.
Ik heb namelijk áltijd vrij gehad op Goede Vrijdag, en heel veel mensen, uit alle delen van het land ook.
Maargoed, dat is dus niet zo kennelijk:P

Je was me net voor :slightly_smiling_face:
Maar hierzo (R’dam dus) is alles een gekkenhuis. Ik heb toen een keer een half uur bij de drogisterij in de rij gestaan om een shampoo te kopen. Maar bij de Primark lijkt het net een legbatterij, zo druk is het daar op 5 mei, net alsof iedereen massaal wacht tot 5 mei. Ik loop er dan ook leiver met een grote boog omheen, ik ga dan wel een keer na school :stuck_out_tongue:.