Wie weet waar ze in de stad van rotterdam Nickelsonjassen verkopen? het is namelijk een cadeau voor mn nichtje maar waar ik de mijne heb gekocht hebben ze hem niet meer.
Bedankt!
Wie weet waar ze in de stad van rotterdam Nickelsonjassen verkopen? het is namelijk een cadeau voor mn nichtje maar waar ik de mijne heb gekocht hebben ze hem niet meer.
Bedankt!
Ik heb geen idee. Sorry
Nu krijg je zeker veel van die reacties: ieuw kan je net zo goed een vuilniszak kopen!
Trek er niks van aan
Oke toch bedankt!
Ja dat denk ik ook, maarja. Daar ga ik toch niet op reageren >_<
‘‘een cadeau voor me nichtje’’
duur cadeau…
misschien kun je op google intikken: verkooppunten Nickelson jas Rotterdam. Of misschien hebben ze een overzicht met verkooppunten per stad op hun website ??
haha dat verwacht ik ook ;p
colombo dacht ik.
De website zegt alleen maar dat ze in Den Haag een winkel hebben zitten.
En van de verkooppunten word ik ook niet echt wijzer.
Waar zit de colombo?
Achter de vuilnisbak zie je ze wel eens.
Je hebt ze tog gewoon in wat duurdere winkels waar ze vooral merken verkopen?
Hoe oud is je nichtje??
geen idee, zag ze bij mij in de stad (haarlem) , ik zal eens voor je kijken.
o, geen colombo in rotterdam,het spijt me.
ergens vlakbij de te amo is een winkeltje met heel veel jassen met bond en leer enzo ik weet niet hoe hij heet maar daar hebben ze wel nickelson jassen
ik zou eerst eens polsen of je nichtje die uberhaupt wel leuk vind…
iemand op het forum zij pas dat ze bijna overal uitverkocht waren, of diegene zocht een bepaald typ ik weeet het niet precies
zie dit maar als een upje ;p
Als je vanaf dat plein bij de Mediamarkt (en Bram ladage, zara, newlook, river island etc) richting metrostation eendrachtsplein loopt kom je vanzelf langs een winkel die ze verkoopt.
Zit tegenover de adidasstore en de crocs winkel!
Succes!
Daar, of doe een DIY en koop een vuilniszak, knip hem een beetje in vorm. Plak er wat grote letters op en een vossie eraan en klaar is kees.
Edit: Voordat ik reacties krijg dat dit haar niet helpt:
Maar daarnaast heb ik echt geen idee. Ik probeer altijd door dat soort jassen heen te kijken en kom ook absoluut niet in winkels waar ze dat soort dingen verkopen.
Erg grappig . Die grappen zijn inmiddels wel 100000x gemaakt.
Gewoon niet kopen