Rotterdam shoppen

Hee !
Ik ga over een paar weekjes shoppen met vriendinnen in Rotterdam. Aangezien wij daar niet zo dichtbij wonen, willen we al wel een beetje weten waar we heen gaan enzo.
Nu staat er een ding boven op ons lijstje: De Primark !
Maar mijn moeder die zegt dat de Primark nou juist best ver weg van de stad ligt (nouja, het deel waar de leukste winkels zijn)
Weten jullie hoever de Primark ongeveer is van de stad ?
En weten jullie misschien nog winkels die daar zijn die we zeker moeten bezoeken ?

xoxo.

ojaa, ik weet niet of hij hier goed staat. Maar ik vond het wel bij fashion horen…

Google is your best friend. Bovendien zijn hier al genoeg topics en artikelen over.

primark ligt inderdaad niet in het centrum, hiervoor kun je het beste met de trein in Rotterdam Alexandrium uitstappen.
Hier heb je ook veel winkels zoals de Zara, Vero Moda en dat soort dingen.
Je kunt natuurlijk ook eerst naar het centrum en daarna naar Alexandruim reizen!
In het centrum heb je veel standaard winkels.
Maar ook de River Island en de New Look en veeeel schoenen winkels.

Veel plezierr.

Dat moet je sowieso met de trein doen dan. Van het centrum naar Alexandrium is niet te doen lopend. Als je in het centrum ben moet je vooral naar de Bershka en de Pull&Bear gaan, dat zijn leuke winkels.

Er zijn al talloze topics over shoppen in Rotterdam.
Even de zoekfunctie gebruiken!

Er zijn veel topics over Rotterdam en je kunt dit vragen in het ‘Ik ga naar … toe, tips?’ topic.
Slotje.