Rotterdam: beurs?

Hoi :]!
Oke ik woon zelf in het oosten, en ga morgen naar rotterdam winkelen.
eerst gaan we naar alexandrium voor de primark en dan door naar rotterdam centrum. Nu heb ik in verschillende topics gekeken en een beetje gegoogled maar heb nog niet antwoord op mijn vraag :’)
Dus mijn vraag is:

• Waar zit bershka, zara, mango, river island & new look?
    zitten die dicht bij elkaar (allemaal in de beurs?)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want wil morgen niet heletijd gaan zoeken naar al die winkels :’)
liefss.

Die zitten in het centrum, ik heb er pas ook geshopt. Allemaal wel dicht bij elkaar, River Island en New Look zitten zelfs naast elkaar. Echt super!

De zara zit ook in Alexandrium, je zal er vast ook een hebben in t centrum.
Anders moet je even op de sites van de winkels kijken, meestal staan daar adressen bij, als je dn even bij google maps kijkt, kun je zien of ze bij elkaar liggen

Zara, river island en new look zitten dicht bij elkaar. Deze kun je vinden op het binnenhuisplein. Dat is als je de koopgoot uitkomt naar links. De mango en berhska zitten weer aan de andere kant, namelijk op de lijnbaan. Dat is als je de koopgoot uitkomt naar rechts.

succes.

oke dankjewel ^^!

nog een vraagje :’)!
zijn die binnenwegplein & lijnbaan dicht bij elkaar :]? hoelang ongeveer lopen?

Ja, volgens mij zit dat gewoon aan elkaar (de lijnbaan is nogal lang).
Van de ene kant van de lijnbaan naar de andere loop je denk ik een kwartiertje ofzo, iets minder. En vanuit de koopgoot naar het plein hooguit 5 minuutjes. Alles zit best dichtbij elkaar.

oke mooi :]