rotsituatie

hey iedereen, ik hoop dat jullie mij wat goeie raad kunnen geven.

Ik heb al een 5tal maanden iets met een jongen (ik ben 21 en hij is 22).
In het begin ging alles goed en was hij superlief voor mij.
Maar nu heb ik de indruk dat hij zich irriteerd aan mij en mij niet meer echt graag ziet. Als ik hem daar over aanspreek zegt hij altijd dat dat mijn inbeelding is en hij mij niet irritant enzo vind.
Toch vind ik dat hij anders doet dan voorheen, minder lief, minder geintresseerd enzo.
Hij scheld mij vaak uit maar zegt dan dat hij er spijt van heeft, dat het kwam omdat hij slecht gezind was of niet goed had geslapen.
Op de momenten dat ik bij hem ben is hij echt superlief en heb ik ook echt wel het gevoel dat hij van mij houd. Juist de momenten dat ik niet bij hem ben doet hij echt kort en grof tegen mij.

maar dan nog het grootste probleem voor mij is ook dat zijn ex bij hem thuis inwoont (hij woont nog thuis bij zijn moeder).
Ik heb het er erg moeilijk mee dat zij daar is en heb dat ook al eens gezegt, krijg ik de uitleg van zijn moeder: ze is zoals een dochter voor mij en ik kan haar niet zomaar op straat zetten.
Voor mij komt dat danover alsof zijn familie mij eigenlijk niet echt accepteerd aangezien iedereen zo erg met zijn ex inzit.
Nu zegt hij ook dat ik er mee moet leren leven, dat zijn ex altijd een deel van hun familie zal blijven omdat zijn moeder dat wil.

ik weet dat dit echt een vreemde situatie is maar ik hou van hem en wil dat alles goed komt. verhuizen is ook geen optie aangezien hij nog maar 3 maanden werkt en hij voorlopig niet veel van zijn loon over heeft omdat hij vanalles (auto, nieuw bed,…) moet terugbetalen aan zijn moeder.

Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij je uitscheld? Als hij dat nog een keer doet kun je gerust zeggen dat je daar echt niet van gediend bent. Je zou ook eventueel aan je vriend kunnen vragen of hij niet tegen z’n moeder kan praten over die ex die nog in hun huis woont. Succes!

heeft hij al eens gedaan maar dan zegt ze dat ze meer aan haar heeft dan aan haar eigen zoon.
en dat ze haar veel te graag heeft.

Is er niet een mogelijkheid dat je vriend uit huis kan?

we hadden het al eens bekeken om eventueel iets samen te huren maar het probleem is dat we niet toekomen aangezien hij nog zoveel moet afbetalen aan zijn moeder. Hij had eens gevraagd of hij het kon doen op 2 jaar ipv op 1 jaar, dan zouden we wel toekomen maar dat wou ze absoluut niet. En ze is dan heel vies geworden omdat hij weg wou gaan.

Hij scheldt je regelmatig uit? Als het één keer gebeurt; oké, dan kun je hem vergeven. Maar als hij jou regelmatig uitscheldt, vind ik dat echt niet kunnen. Sowieso dat die ex daar woont, vind ik ook heel erg raar. Maakt hij jou wel écht gelukkig?