rotsituatie

Ik heb een vriendin en zij had een vriendje. heel wat gedoe tussen hun en het is nu uit.
ik praat vaak met een jongen , T en hij vindt mij leuk leuk.

T is de beste vriend van de ex vriend van mijn vriendin.
maar T heeft al 2 x erg gemeen gedaan tegen mijn vriendin, gezegd dat hij blij is dat het over is tussen hun , dat hij veel beter verdiend enz.
hij kan erg uitvallen als hij boos is, maar hij zegt allemaal dat het hem spijt en hij nooit mij zou kwetsen.

ik vind hem , T misschien wel een beetje leuk maar ik vind het ook moeilijk om het te vertrouwen dat hij nooit boos zou worden op hem en wat hij bij mijn vriendin heeft geflikt kan niet.

nu wil hij dus weten of dit alles het verpest en het niks meer kan worden of niet…
ik weet het gewoon echt niet. what to do

Uh misschien een tip om te vragen waarom dat hij tegen jouw vriendin uitvalt? En als hij jou leuk vind moet hij jou vriendinnen wel accepteren en ook respecteren!! Ik zou zeggen dat je hem op zijn kwetsende gedrag moet aanspreken. Ik hoop dat je er iets aan hebt XXX

Ja hij viel dus uit tegen mijn vriendin, omdat zij op twitter wat plaatste over haar ex-vriendje en hij wilde opkomen voor zijn beste vriend. Maar haar ex-vriendje heeft zoveel fout gedaan, is vreemd gegaan, is te jaloers en wilt haar een schuldgevoel aanpraten.

Ik snap er helemaal niks van haha, wie is T nou? Is dat nou de ex of de beste vriendin?

Beste vriend bedoel ik**

Ja ik ben nog erg onzeker over wat ik voel.
ik ben 16

ja sorry, ingewikkeld haha. maar dat is de beste vriend van het ex-vriendje van mijn vriendin.
en hij vindt mij leuk leuk

Dankjewel !!
ik ben alleen bang dat ik spijt krijg, als ik zeg dat hij het maar moet opgeven

als ik toch nog verliefd op hem wordt.

Oh nu snap ik hem, dan zou ik ook wat meer tijd vragen.

ja dankjewel!
het is wel zo dat ik al erg vaak zeg dat ik het niet weet en ik tijd heb om erover na te denken
en als ik er dan over nadenk schiet het nog niet helemaal op :frowning_face:

en dan wel met hem blijven praten he?