rotkind

x

Vraag haar waarom ze zo zielig doet.

Laat haar lekker d’r gang gaan, geen aandacht aan besteden. Je moet niet aardig doen omdat iedereen aan haar kant staat omdat ze populair is ofwat, en jij niet. Zoek vriendinnen die niet zo gemeen tegen je doen.

Zit je nog steeds in de brugklas?

Wat is haar hyves? >:slightly_smiling_face:

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Irritante situatie. Als je echt wil dat hier een einde aan komt roep je haar even alleen en ga je proberen om tot een conclusie te komen wat er met jullie zal gebeuren. Jullie kunnen besluiten om desondanks alle slechte ervaringen nog steeds met elkaar te spreken, maar jullie kunnen ook met vrede afscheid nemen, lijkt me.

Ik hoop dat 't bij jou goed eindigt.
Succes, meid. Ik steun je. Omg, net een afscheidsbrief :confused:

bitchy!!

Laat haar lekker, geen aandacht meer geven.

ik ga geen hyves geven. Dan ben ik echt de klos :grinning_face_with_smiling_eyes: dan stuurt ze iedereen op me af.

En ja nu zit ik in de brugklas …

Dat wil ik ook niet :wink:.

Zoek anders op school raad, mentor/vertrouwenspersoon/leerjaarcoördinator?

Zeg tegen haar dat ze niet zo kinderachtig moet doen, en dat je toch wel klaar met haar bent, dus dat die achterlijke reacties geen zin meer hebben omdat je er boven staat. En zoek nieuwe vrienden.

Laat haar lekker gaan, je kunt zo zien dat ze geen echte vriendin van je is.
Er zijn genoeg mensen die wel aardig kunnen zijn, dus negeer haar en maak andere vrienden.

Laat dr lekker, dat zij nou geen leven heeft en niks beters te doen heeft dan over mensen te roddelen, je verdient echt beter dan haar :wink:

Ik denk dat zo’n conflicten echt typisch zijn bij meisjes van die leeftijd. Laat hen maar, ga om met de meisjes waar je wel om geeft. Als je laat merken dat zulke rotopmerkingen je niets doen, zullen die ‘vriendinnen’ van je ook wel snel uitgekeken raken.

Geen aandacht aan besteden :slightly_smiling_face:

Lol, die mensen zijn geen aandacht waard.

Ze ontdekt later zelf wel dat ze zichzelf zo alleen maar lelijk maakt. Hoe dan ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Echt, vroeg of laat, ontdekt ze het. Nu gewoon geen aandacht aan besteden, daar geilen ze alleen maar op.