Rotgevoel van me af zetten

Hoi meiden!

Ik had net een sollicitatie gesprek, welke heel belangrijk voor me was aangezien ik een unieke kans had gekregen, maar waarschijnlijk heb ik het verpest…
Ik kan het rot gevoel niet van me af zetten, en dat terwijl ik morgen een belangrijk tentamen heb waar ik echt nog even voor bezig moet. Ik heb mezelf nu al heel vaak zitten vertellen dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en dit gewoon een leermomentje was, maar ik krijg het gewoon niet weg… Hebben jullie misschien tips hiervoor? Zodat ik me even op m’n studie kan focussen?

Liefs

Misschien kun je eerst even iets leuks gaan doen? Dat je even ontspannen bent. Want nu ga je van de ene spanning in de andere spanning.
Ga in bad, lees een tijdschrift, zet een muziekje op etc. En daarna weer focussen op je studie!

Heel herkenbaar, alleen dan niet over een sollicitatiegesprek maar over andere dingen waar ik me rot over voelde. Ik heb de hele dag in bed gelegen en zo mijn herkansingen verpest met een 1.6 en een 2.7. Ik vind het ook moeilijk om dingen van me af te zetten en/of afleiding te zoeken.