rotgevoel soms

heee iedereen

ik doe de laatste tijd best wel veel leuke dingen met vriendinnen,
maar als ik dan een keer niks te doen heb en thuis blijf heb ik echt zo’n inkak moment…
meestal zit ik dan gewoon een beetje series te kijken en doe ik verder niet zoveel.
ik weet niet, maar als ik alleen ben ga ik veel te veel nadenken met als resultaat dat ik me kut ga voelen.

het vervelende is dat het ook niet echt op te lossen is,
want ik ga ook weer niet élke dag met mensen afspreken en ik moet ook gewoon leren om alleen te zijn zonder me rot te voelen.

zijn er meer mensen die dit hebben?

ik heb trouwens wel een zusje maar we hebben zacht gezegd niet echt een klik met elkaar

Ik snap hoe je je voelt, maar je kunt het beste iets doen bijvoorbeeld muziek luisteren even een rondje lopen of gewoon met iemand erover praten. Zoek afleiding. Dat je in ieder geval je niet rot gaat voelen. Komt wel goed meid

:sob::muscle:

Hmm, eigenlijk niet echt. Vind het soms wel fijn om even alleen te zijn en niet met iemand af te spreken.

Ik kan heel erg genieten van een hele dag rust om me heen, geen gezeur van ouders, broertje of anderen mensen. Heerlijk om eens alleen thuis te zijn! Mijn tip zou dan ook zijn, geniet! Geniet eens van de rust, neem alles eens wat dieper in je op, de geuren, kleuren en vooral de geluiden. Doe je eigen ding, iets waarbij je goed voelt, als dat niet series kijken is, ga je lekker bezig. Misschien een projectje beginnen waar je mee bezig kunt wanneer je je verveelt. Ik ben op dit moment bezig om een secretaire op te knappen, maar een voorbeeld, maar wel iets waardoor ik niet over andere dingen ga nadenken.

Ik heb precies hetzelfde. Ik zit net een maand op kamers en wanneer ik een avondje alleen zit ga ik me vaak ook kut voelen. Afleiding moet je natuurlijk wel zoeken, maar ik voel me daar nog niet zo thuis. Binnenkort maar eens een sport zoeken ofzo…

oh balen! maar op kamers lijkt me wel echt super chil hoor(: maar je zit er ook pas een maand dus dan kan je ook nog niet verwachten dat je je al helemaal thuis voelt… komt goed!

Het is ook wel chill, en denk ook wel dat ik me er thuis ga voelen hoor. Maar het afentoe rotgevoel komt me heel bekend voor :grinning:

Ik had dit vroeger heel erg! Nu heb ik zo’n druk leven dat ik blij ben als ik even allee thuis ben, maar dat is niet echt een oplossing…

Probeer je tijd gewoon leuk te besteden als je thuis bent. Ga lekker uitgebreid douchen of in bad, lees een leuk boek…

Jaa dat is wel waar maar op de een of andere manier ga ik me dan toch eenzaam voelen ofzo…

Oh, dit gevoel had ik vanavond heel erg. Ik ben toen begonnen aan een serie en daar heb ik me wel mee vermaakt. Alleen het gevoel gaat toch niet helemaal weg.
Ik zit zelf heel vaak alleen en ik heb er op zich wel vrede mee. Soms denk ik alleen wel van, had ik maar iets doen. Mijn leven is zo gefixeerd rond internet en de laptop. Als je je alleen voelt, kun je je inderdaad afleiden door projecten te doen, series kijken etc.

Natuurlijk, kun je ook gezellig op Girlscene mee komen praten. (: Ik weet niet of het helpt, maar misschien voel je je er beter door. Of je belt een vriend(in) als je je alleen voelt.