rotgevoel, down, depri

Hoi, wat doen jullie tegen een rotgevoel? ik zal het even uitleggen, ik zit bij een meisje in de klas die is blijven zitten, een best wel populair meisje, het is niet mijn type. nu kreeg ik vandaag te horen dat ik samen met mijn vriendin, en dat populaire meisje in een groepje zit, dus zei ik : kan erger toch. toen wilde ik aan het eind van de dag naar huis fietsen, kwam een vriendin van het populaire meisje naar me toe gelopen, en zegt ’ ja wat heb je tegen mijn vriendin en dit en dat en ik ben echt boos dit is een waarschuwing etcetc. dus ik zeggen dat ik geen ruzie wil enzo, maar toen ging iedereen er dus omheen staan, en ik was doodsbang, ik kijk namelijk best tegen die meisjes op, maargoed, ik ben dus benieuwd wat er me morgen te wachten staat, of er nog andere vriendinnen vanhaar naar me toe komen. ik wil dus echt geeen ruzie met hun hebben, hun zijn ouder, knapper , meer populair, en hebben veel vrienden.
dat is de rede waarom ik me klote voel, heeft iemand tips om me een beetje beterder te laten voelen? liefs,

Je bent wie je bent, en dat moet je vooral blijven.
Wat kunnen die meiden je schelen? Trek het je niet te veel aan.
Je hebt toch ook niets verkeerds gezegd?

Wat rot zeg!:frowning: Hoe komen ze erop dat je ruzie met hen wilt? Zeg rustig tegen dat meisje waarmee je in het groepje zit dat je niet snapt waarom haar vriendinnen denken dat je ruzie met ze wilt.
En tegen rotgevoel: zet een lekker muziekje op, zet een kop thee (of maak iets lekkers te eten) en lach! Zet gewoon je grootste glimlach op, ik krijg daar altijd zo’n goed gevoel door! Ook als je gewoon alleen bent, even lachen en je voelt je echt een stuk beter (ik dan iig wel)

je hebt helemaal gelijk, alleen ben ik zo iemand die het liefste geen vijanden wil hebben, aardig gevonden wil worden door iedereen, en vooral geen ruzie wil hebben met de populaire knappe meisjes, :frowning_face:

Ik begrijp je gevoel volkomen. Schenk aandacht aan je echte vriendinnen en probeer je niet te veel aan te trekken van deze meiden. Vaak zijn ze zelf onzeker en gaan daarom raar doen.

Joh je moet er boven staan.
Ook al is het moeilijk. Ik ken dat gevoel hoor, maar je moet niet laten merken dat je bang bent voor ze, want dat vinden ze alleen maar leuk. Als het helpt, dan sta je gewoon bij je vrienden. Negeer die andere meiden gewoon, want believe me ze zijn het niet waard hoor meisje. Mocht het uit de hand lopen op school, dan stap je desnoods naar je mentor toe.

Oja vergelijk hun ajb niet met jezelf. Daar word je sowieso niet gelukkiger van…

Het komt heus wel goed. :sob::muscle:

Ja ze zijn gewoon zelf heel erg onzeker…
daarom moeten dat soort mensen de ‘‘zwakkere’’ pakken, zodat ze zich beter voelen terwijl ze dat absoluuuuut niet zijn.

Wat ben ik blij dat we bij mij op school dat soort gedoe met populaire meisjes niet hebben!

Maar goed, inderdaad ze gewoon negeren en jezelf vooral niet verlagen naar hun niveau. Dat zijn ze niet waard! Gewoon jezelf blijven!

weet iemand wat ik het beste kan doen wanneer ze me weer aanspreken, moet ik ze negeren, of moet ik antwoord geven, wanneer ik ze negeer worden ze misschien nog bozer, maar wanneer ik ze aanspreek ook,

Maar ben jij ze een antwoord verschuldigt?.. Nee
Zeg gewoon ja of nee op hun vragen en loop weg. Ze kunnen je niks maken.