Roterende fohnborstel, voor haar met slag/pluizend haar?

Hoi,
Ik heb best wel vervelend haar. Ik heb niet echt krullen, maar meer een soort slag. Als ik het gewassen heb en ik laat het opdrogen zit het echt voor geen meter. Het krult dan heel erg, maar geen ‘mooie’ krullen maar heeel pluizig en het zit echt alsof 4 dagen lang geslapen heb ofzo. Als ik het fohn zit het wel beter, maar dan is net ook best pluizig en heel dof. Ook wil ik eigenlijk liever steil haar. Het hoeft niet supersteil ofzo, maar wel een beetje. Nu fohn ik het en daarna nog met steiltang, maar dit is best dubbelop zegmaar en best slecht voor je haar dus eigenlijk zoek ik iets anders.
In ieder geval, ik las laatst iets over een soort roterende fohnborstel wat je haar heel glad maakt en veel verschillende modellen enzo, en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het ook werkt om je haar dus een beetje te steilen. Deze zag ik:

http://babyliss.nl/2735e-be-liss-spinning-airstyle/

Dus als je ervaring hiermee hebt of gewoon iets erover wilt zeggen, graag :slightly_smiling_face:

groetjes

Ik heb hem :grinning: en ik verkoop hem ook regelmatig.
Ik weet niet waar je woont, maar je kan hem gerust een keertje bij de MM uitproberen.

Hij is echt zo fijn, ik heb ook best pluizig haar en met een slag. Ik stijlde het niet. Maar ik liet het gewoon drogen. Nu ik deze heb is mijn haar altijd super zacht en in model.
De haren die er opzitten zijn van echt everzwijn haar, hierdoor word je haar heel zacht en voelt het ook nog eens prettig als het door je haar en langs je hoofd gaat.
De kop is van keramiek en deze zorgt ervoor dat de hitte goed verspreidt word, daardoor word je haar ook sneller droog.
De ionen die er in zitten zorgen er voor dat je haar minder statisch word, het trekt de statische lading uit je haar zegmaar.

Er is ook een kleinere versie van 700 watt, ik had deze denk ik liever gehad. Tot nu toe gebruik ik alleen de draaiende borstel, ik heb de kam wel geprobeerd maar die pak totaal mijn haar niet.

Als je kort haar hebt zou ik dus die van 700 watt aanraden, omdat deze makkelijker vast te houden is en beter tot de wortels komt.

ik heb dezelfde! Hij maakt m’n haar mooi glad en glanzend (maar ik heb van dat steil haar dat niet veel nodig is om glanzend te worden, met wat serum is het ook wel in orde) Maar het zit toch net wat mooier met de fohnborstel! Misschien moet je ook overwegen om een heatprotectant of een serum aan te schaffen, en misschien ook wel een diepvoedend masker/conditioner, voor je pluis wat tegen te gaan

Bedankt voor de reacties! :slightly_smiling_face: Het klinkt wel heel positief allemaal ! Ik denk dat ik dan maar eens ga sparen haha :slightly_smiling_face:

op internet is hij vaak rond de 40, als je wil kan ik acties in de gaten houden :slightly_smiling_face: (die kleine is vaak goedkoper)