Rot

Hoi allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum! En ik wil even mijn verhaal kwijt.

Ik heb sinds december al enige tijd contact met een hele leuke man, we gingen wat appen en besloten aftespreken. Twee x het was de eerste keer heel leuk en spannend en de tweede keer was een beetje een gekke avond.

Ik weet echt niet meer hoe het allemaal ging, maar toen ik hem vertelde na het zoenen dat ik niet snel met iemand zoende en geen zin heb dat straks mijn hart op de grond lig, ik weet overigens niet meer in welke conteks ik dit heb gezegd, maar toen werd hij een beetje raar hij wilde weg.

Vervolgens bleef hij toch en hebben we gezoend, en HOE. We belande op bed en hij fluisterde me allemaal dingen in me oor, ook zei hij dat hij me leuker vond dan ik dacht en dat hij zelf verliefd is?! Uiteindelijk blijf hij tot half 1 geen seks gehad. Volgende dag kreeg ik een appje dat hij vond dat we niet verder konden daten, hij denkt dat we te veel gaan botsen en het niet gaat werken?

Wel zei hij me heel erg aantrekkelijk te vinden en super lief een leuk mensen en bla bla…

Hij begon ook meteen dat hij geen relatie met me wilde?! We hebben pas 2x afgesproken?! :saai:Kan iemand met een open blik me zeggen wat er in godsnaam mis is?

Ik voel me echt ontzettend gekwetst en rot.

liefs

Er is niks mis met jou maar deze jongen zoekt waarschijnlijk gewoon geen relatie. Het zal best een leuke jongen zijn maar op dit moment zal het voor hem gewoon niet de goede tijd zijn om met jou een relatie te beginnen.
Sommige mensen willen liever eerst nog even genieten van het vrij zijn.

Betrek het dus niet op jezelf maar ga gewoon op zoek naar een jongen die je wel kan geven wat jij zoekt.

ik snap wat je zegt, alleen waarom gaat hij date en zegt hij zulke dingen? hij zei namelijk wel op die avond dat hij heel erg graag verliefd wilde zijn en juist WEl opzoek is naar een relatie, maar dat lastig kon vinden…

Ik wil niet lullig doen maar waarschijnlijk was die gewoon op zoek naar een avontuurtje voor een avond. Een scharreltje.

Jongens willen dan nog wel eens dingen zeggen die ze niet perse menen maar praten jou dan vooral naar je mond en zeggen dus wat je wil horen.

Jij wilt dat niet, dus laat deze jongen.

Maar ik snap je hoor, alleen begon hij er zelf over. En het is een man… :S zou het niet gewoon kunnen zijn dat hij schrikt van zn eigen gevoel?

ik heb namelijk echt al lang contact met hem en eerste date probeerde hij niks, en de eerste kus kwam van mij af… lijkt me dat als hij gwn wilde scharrelen of voor avondje dat de eerste x wel deed en zelf bij de 2de date meteen initiatief nam? Of ben ik nu te naïef?

Ik denk dat het misschien wel gewoon een smoesje is om jou niet te kwetsen, omdat hij je wellicht niet leuk vind, of preuts. (waar absoluut niets mis mee is, lekker preuts blijven!) Omdat je zei dat je zoiets normaal gesproken niet doet, misschien had hij toen wel vroegtijdige conclusies getrokken. Het maakt ook niet uit waarom die het zegt, je moet er ook niet mee zitten.Hij wilt niet? Pech voor hem! Er zijn veel meer mannen die je wel willen en alles voor je zullen doen en je niet van de ene emotie in de andere gooien. :slight_smile: Kop op!

Ik denk niet dat het iets gaat worden.