Rot streek..

Lieve meiden,

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. Gisteren op MSN een beetje ’ melige bui’ en beetje aan het discusieren hoelang we elkaar nu eigenlijk al leuk vonden, waarop hij zei dat hij me al langer leuker vond, en ging online / offline met ik vind je al 2 jaar leuk, waarna ik me niet kon inhouden en online en offline ging met ’ Ik vind jou al 3 jaar leuk’ …

De nicht van me ex sprak me aan en zei ik dacht dat je 1 jaar terug Niels nog leuk vond ( Mijn ex, en toen in die tijd nog me vriend) waarop ik niet reageerde… later volgde dit gesprek ( Ik ben Caroline, Nnn… is dat nichtje):

nnn… zegt:
en ik dacht dat je al voor de trein was gesprongen? of zijn dit allemaal gebrekken aan aandacht?
Caroline zei (19:58):
Nee, dat is niet zo
Caroline zegt:

nnn… zegt:
it’s your life
Caroline zegt:
Yes!
nnn… zegt:
en als je hulp nodig hebt schup ik je der wel voor
Caroline zegt:
Ik heb geen hulp meer nodig
nnn… zegt:
fijn
Caroline zei (20:00):
Ik meld me wel, als het fout gaat

Ik heb dit op school even besproken met me klasgenootjes, omdat ik dit min of meer toch sterker met me mee blijf dragen dan een gemiddeld iemand… die zeiden misschien is het wel handig dat je het even aan je ex laat weten dat je niets meer met hem te maken hebt, en dus ook niet met het nichtje. Terwijl ik zelf ook niet goed weet wat ik wil. Laten gaan? Of toch even nog iets van zeggen?

Gewoon verwijderen, dan heb je ook geen last meer van der. Ze voelt zich duidelijk beter dan jij, en daar wil jij niks mee te maken hebben. Ze is het niet waard om terecht gewezen te worden.

Net verwijderd, inclusief ex!

Wel goed dat je zo reageert, ik zou helemaal boos worden en haar verrot schelden (niet zo goed krijg je alleen maar ruzie van)
& goed dat je der hebt verwijderd, wat zij zegt slaat echt nergens op!

Negeren, deleten en alles. Je staat boven haar, zeker als zij zo doet en je moet het maar gewoon laten voor wat het is ! Veel plezier met je nieuwe vriend ! X

hmm, beetje nutteloze post als ik zie dat je haar en je ex denet verwijderd hebt, maar nog steeds veel plezier gewenst:P