Hi,
Ik zit in een dipje en ik hoop dat 1 voor jullie mij kan helpen.
Probeer het verhaal kort te houden.
Momenteel zit ik niet op school. Dat komt omdat ik van mijn opleiding verzorgende ig weg moest ivm met mijn stage. Ik heb rugproblemen waardoor ik beperkt ben in het lopen/staan/zitten. Ik hou dat niet al te lang vol.
Hiervoor had ik ookal een opleiding gedaan dierenverzorging en daar kreeg ik hetzelfde probleem met de stage. Ook daar moest ik weg.
Mijn ouders steunen me niet meer… ze zeggen dat ik al teveel verkloot heb en dat alles mijn schuld is. Ik vind dat het deels mijn schuld is omdat ik naar hun moest luisteren ja. Ze zeiden me bij alle 2 de opleidingen dat ik het niet zou redden met mijn rug en ik zei eigenwijs ja dat ga ik wel en kijk wat er is gebeurd. Daar geef ik ze zeker gelijk in. Maar al dit gedoe met mijn rug heb ik toch ook niet voor gekozen?
Het is daarom ook heel moeilijk een opleiding te zoeken waar je niet veel moet lopen/staan/zitten. Echt alles valt af daardoor. Nu dacht ik eindelijk iets gevonden te hebben namelijk doktersassistent die in september pas begint is dat ook weer niet goed van me ouders. Ze keuren echt alles af. En geven mij de schuld van alles.
Ik weet echt niet meer wat ik moet. Het is gewoon echt een rot situatie en aangezien ik alleen maar ruzie heb met mijn ouders en ze me ook niet meer ondersteunen ben ik echt ten einde raad.
Ik hoop wel dat ik het goed heb uitgelegd omdat het zoveel is wat er gebeurd is en het moeilijk uit te leggen is.
Hoop dat 1 van jullie misschien iets weet? Ohja ik ben 17 btw.