Rot opmerkingen

Hebben jullie wel is van die rotopmerkingen gekregen dat je er gewoon bijna van moest huilen ?
Net zoals denet ik liep de c1000 uit en om de ingang stonden er een groepje jongens.
Ik loop er dus voorbij en eentje zegt : “woooww dat is een kk grote neus die wil ik wel zien, eeeh meisje draai je eens om”
Serieus ? Ik was echt bang dat die achter me aan zou lopen maar gelukkig niet
Mja wat doen jullie als je zo’n rotopmerking krijgt over iets waar je niks aan kan doen ?
En hoe gaan jullie ermee om want serieus ik dacht dat dit over was, blijkbaar niet …

Bij mij op school heb je tafels met in het midden een klein prullenbakje, ik wou mijn fles weggooien maar 2 jongens waren strafwerk aan het maken en hun boeken hingen over de helft van die prullenbak, dus ik gooi zo mijn flesje weg waardoor 1 van hun boeken bijna in die prullenbak viel maar ik was net op tijd met dat boek opvangen ik legde het terug en zei “Oh sorry” hij keek op en moest glimlachen dus ik dacht dat het oke was dus ik draai me om en hoor die 2 jongens “kut hoer” “wat een lompe kk hoer” zeggen en nog wel wat meer maar dat verstond ik niet echt, gelijk begon mijn lip te trillen echt ik zit er nog steeds mee terwijl ik in preciepe niks fouts heb gedaan, toch ?

“ZO Díe is lang!” Eh… ja?

Negeren. Het is rot, maar mensen die je niet kent die zo over jou praten staan alleen maar onder je.

Ja vaak genoeg. Opmerkingen over mijn uiterlijk enzo.
Like, THAT IS BRAND NEW INFORMATION! Ik weet ook echt niet hoe ik er uit zie enzo, bedankt voor het melden!!!1 denk ik dan. Bleh.

Niks van aantrekken, dat is lastig maar tja wat wil je er anders aan doen? M’n vrienden accepteren me gewoon zoals ik ben en ja daar voel ik me gewoon fijn bij. Maar oke in het openbaar is het een ander verhaal en voel ik me eigenlijk best wel heel snel rot. Bah.

Zielig dat ze dat zeggen ik weet zeker dat ze niet weten hoe het voelt om elke keer probleen te hebben terwijl je er niks aan kan doen !

-

:sob::muscle:
Ohja mn klas is er vol van
“Dik kind”
“Je bent echt kk lelijk weet je dat”
“Ga anders nog wat eten”

Nou bedankt jongens…

Wauw dat is echt fuking gemeen !!
Kan je niet naar een andere klas overgezet worden ?

Nee, en dat wil ik ook niet want ik heb echt lieve vriendinnen in deze klas, en alle andere meisjes komnen ook voor me op! maar ach ik kan er wel tegen (:

Ik heb er eigenlijk nooit last van, maar ik weet nog vroeger op de basisschool. Ik had donkere lange haren op mijn armen en rug en werd daar heel erg mee gepest, als ik dan op het klimrek zat trokken ze mijn shirt omhoog en lachtten ze me uit. Ik weet nog hoe verschrikkelijk ik dat vond…

-weg

Bijna moeten huilen niet, maar ik hoor regelmatig kkemo, kkginger, zwerver etc :’)

in de 1e was het bitch, hoer, stinkie, lelijk, val dood, krijg kk… nja het is nu niet zo erg meer… gelukkig

Niet echt dat ik ervan moet huilen ofzo. Maar ik had een aantal jaar geleden toen ik in een nieuwe klas kwam dat iedereen steeds: Snijwond! Snijwond! Ging roepen omdat ze dachten dat ik emo was.
Wat ik niet ben, ik heb gewoon donkere haren en had toevallig nog zwarte nagellak op van een feestje. En toen was ik dus emo.
Dat vond ik wel echt heel kut. Maar ze kwamen er al snel achter dat ik dus alles behalve emo ben…

Vroeger wel eens een kutopmerking, maar tegenwoordig gelukkig niet meer.
Het is echt heel gemeen dat mensen hun onzekerheid verbergen door andere mensen zwart te maken. Ik was/ben ook onzeker, maar ik heb ook nooit iemand een rot opmerking naar het hoofd toe gesmeten. Dat doe je gewoon niet.

Wat jij lelijk? Ik heb laatst foto gezien van je ergens op dit forum hahaha. Jij bent echt niet lelijk!

^^
Precies ik ook niet mensen die het wel doen zijn gewoon onvolwassen

Ja idd, en geloof me al die mensen stuk voor stuk komen zich zelf nog wel tegen.
Karma is a bitch.

Die mensen verdienen een stomp op hun neus

Dit inderdaad. Alsof ik niet weet hoe ik eruit zie.

Iedereen zegt altijd wel dat je dat soort opmerkingen naast je moet laten liggen, maar het doet gewoon echt zeer en voelt fucking kut. Ik ga dan meestal even lekker op whatsapp (of in het echt, haha xD) tegen mensen praten en dan word ik vanzelf weer vrolijk en vergeet het. Ik heb wel zin om een keer keihard terug te schreeuwen dat ik dat nu wel weet, maar dat laat dat soort mensen waarschijnlijk toch alleen maar keihard lachen.