Hebben jullie wel is van die rotopmerkingen gekregen dat je er gewoon bijna van moest huilen ?
Net zoals denet ik liep de c1000 uit en om de ingang stonden er een groepje jongens.
Ik loop er dus voorbij en eentje zegt : “woooww dat is een kk grote neus die wil ik wel zien, eeeh meisje draai je eens om”
Serieus ? Ik was echt bang dat die achter me aan zou lopen maar gelukkig niet
Mja wat doen jullie als je zo’n rotopmerking krijgt over iets waar je niks aan kan doen ?
En hoe gaan jullie ermee om want serieus ik dacht dat dit over was, blijkbaar niet …
Bij mij op school heb je tafels met in het midden een klein prullenbakje, ik wou mijn fles weggooien maar 2 jongens waren strafwerk aan het maken en hun boeken hingen over de helft van die prullenbak, dus ik gooi zo mijn flesje weg waardoor 1 van hun boeken bijna in die prullenbak viel maar ik was net op tijd met dat boek opvangen ik legde het terug en zei “Oh sorry” hij keek op en moest glimlachen dus ik dacht dat het oke was dus ik draai me om en hoor die 2 jongens “kut hoer” “wat een lompe kk hoer” zeggen en nog wel wat meer maar dat verstond ik niet echt, gelijk begon mijn lip te trillen echt ik zit er nog steeds mee terwijl ik in preciepe niks fouts heb gedaan, toch ?