Rot gevoel.

‘‘sick of crying tired of trying yeah im smiling but inside im dying’’ is een perfecte zin voor hoe ik me voel. Ik maak mezelf kapot van binnen… Me ouders zijn na een jaar niet gescheiden en ik heb geen contact met me vader. Woon overal en nergens en heb geen eigen kamer of wat, woon nu bij me oma waar ik me kamer deel met me ma die er zelde is omdat ze een nieuwe vriend heeft. Waar ik het erg mee moeilijk mee heb… Ik ben heel wat in me leven gekwetst door verschillende mensen en heb nog het gevoel dat ik alleen ben en niemand echt van me houd alleen me ma… Met me oma heb ik vaak ruzie die ver gaan en die me geraakt hebben. Ik heb ook geen vriend ik heb bindingsangst lijkt het wel, als iemand te dicht bij kom ben ik bang om me achtergrond uit te leggen… Ik vraag me vaak af of ik ooit gelukkig zou zijn?

Ik ben niet op vakantie geweest en woon aan andere kant van nl weg van me vriendinnen ik heb wel werk met nieuwe mensen. Ik heb veel onverwerkt verdrtiet waar mee ik als een debiel naar een psycoloog ga om me dan eindelijk te uiten en me masker van een glimlach af te zetten. Maar ik voel me zo shit… alles komt boven en ik maak het me zelf zo moeilijk Als ik met me ma er over hebt zegt ze ‘’ je hebt heel wat mee gemaakt, je bent gekwets en het komt wel goed’’ ik geloof het wel maar ik kan het geen plek geven en mezelf ook niet. Mijn hoofd werkt als een chaos… als ik een ‘‘mooier’’ meisje zie dan voel ik me lelijk en haal ik mezelf naar beneden ik maak mezelf zo kapot van binnen dat ik er non stop mee zit. Ik zoek mezelf op aan het water en vraag mezelf huilend af wat het leven voor mij te bieden heeft…?

Poeh dat ben ik kwijt sorry!

listen baby ,
ik had dat gevoel ook vaak dat ik er alleen voor stond en dat ik togh voor nix goed was , alles ging verkeerd.
todat ik met een hele goeie vriend van mij ging praten en hij me vertelde dat dat niet zo was en dat ik niet zo mog denken over mezelf
je bent niet alleen je hebt veel mensen die om je geven maar die mesgien niet weten hoe ze dat moeten uiten

i ding zeg ik je wel ik weet niet of je gelovig ben maar sinds ik christen ben en egt god ben gaan dienen ervaar ik veel meer rust en vrede in mijn hart

tuurlijk heb ik nog wel strijd met zulke gevoelens en gedachten maar dan ga ik gewoon een rustig plekje voor meze3lf zoeken en bidden het klinkt misschien raar maar het is egt zo

succes xx

Dankjewel voor je reactie ! Dat laat zien dat tenminste iemand me begrijpt dan , nee ben verder niet gelovig.

Ik herken het wel. Mijn thuissituatie is anders, maar ook niet erg positief.
Maar het gevoel dat ik heb komt denk ik wel aardig overeen met dat van jou.
Verder ben ik ook (voor het tweede jaar) niet op vakantie geweest, heb geen goede vriendinnen hier in de buurt waar ik ‘even langs kan gaan’ of echt mee kan praten. En ik ga ook naar een psygo, maar zelfs daar uit ik mezelf vaak niet. Maar dat is dan ook juist mijn probleem en dat maakt het erger: ik uit mezelf niet terwijl er heel veel is dat me dwars zit. Ik weet niet of jij dit ook hebt?
Ik denk trouwens niet dat je bindingsangst hebt, ik herken mezelf daar ook heel erg in (dat als het te dichtbij komt ik het opeens allemaal niet meer wil) maar volgens mij is dat iets anders…

Maar het komt echt wel goed :slightly_smiling_face: En als je wilt mag je me ook noten. :wink:

Schat, ik vind het echt rot voor je. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb echt heel vaak het gevoel dat ik er alleen voor sta enz. maar het komt echt goed en praat eens met je moeder over dat ze beetje te druk is met haar nieuwe vriend gewoon eerlijk zijn. Kijk als jij het je moeder vertelt dan ben je miss wel opgelucht ga gewoon leuke dingen met je moeder… en maak nieuwe vriendinnen daar waar je nu woont. Schat het komt zekerweten goed!!

Schat, ik vind het echt rot voor je. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb echt heel vaak het gevoel dat ik er alleen voor sta enz. maar het komt echt goed en praat eens met je moeder over dat ze beetje te druk is met haar nieuwe vriend gewoon eerlijk zijn. Kijk als jij het je moeder vertelt dan ben je miss wel opgelucht ga gewoon leuke dingen met je moeder… en maak nieuwe vriendinnen daar waar je nu woont. Schat het komt zekerweten goed!!