Rot gevoel / liefdesverdriet, wie kan me helpen?

-

Hee,

Het is toch uit? Dus het is toch niet zijn zaak met wie jij allemaal loopt te zoenen, toch? of heb k het nou helemaal verkeerd.

Lieve reactie, dankjewel!

Klopt, zo was het ook absoluut niet en ik wil ook eerlijk tegen hem kunnen zijn. Maar mijn ex kennende zou het nog wel eens kunnen escaleren. Hij zit met die jongen op de voetbal en ik weet niet wat er zou kunnen gaan gebeuren…

Het had gewoon nooit mogen gebeuren.

Nee, dat klopt. Alleen het is pas uit sinds afgelopen maandag. En ik heb met een jongen gezoend uit zijn voetbalteam. En ik ben nog helemaal niet over mijn ex heen, dus het is daadwerkelijk wel fout denk ik.

Heel erg veel sterkte! het komt goed.
Maak je nu niet te druk om die zoen, het is gebeurd, je was aangeschoten, had behoefte aan aandacht, dat kan de beste overkomen

l

dat je gezoend hebt met die jongen hoef je echt niet tege je ex te vertellen, je moet je ook niet schuldig voelen tegenover je ex. want het is en blijft je ex, en niet je vriendje.
en wat je gebroken hart betreft,het is natuurlijk heel rot, maar hij heeft het uitgemaakt en daar kun je niks meer aan doen, ik zou veel leuke dingen doen met vrienden en natuurlijk naar andere jongens kijken, (daar hoef je je niet schuldig over te voelen)
hoopelijk heb je er iets aan xoxo

Ten eerste heel veel sterkte :sob::muscle:

Ik zou je ex wel vertellen over die zoen, gewoon omdat je je daar zelf fijner bij voelt. Maar het is niet meer zijn zaak, jij mag zoenen met wie je wil (ook al wilde je dit misschien helemaal niet), dus hij kan niet boos worden of wat dan ook. Ik zou er geen big deal van maken, als je er bij zegt dat je er spijt van hebt en dat het niet goed voelde snapt hij het hopelijk en kan je het zelf ook vergeten!

Heel erg bedankt voor de lieve reacties! Het heeft me geholpen, ondanks het feit dat ik me nog steeds ontzettend rot voel.

Ik heb besloten het nog even voor me te houden. Mijn moeder zei tegen mij: “Als het niks voorstelde voor jou, waarom zou je het hem dan vertellen en hem het idee geven dat het wel wat voorstelde?” Ik denk dat ik me daar maar aan vasthoud. Geen problemen creëren die er eigenlijk niet zijn, denk ik?

Ik voel me nog steeds zo rot. Ik wist niet dat liefdesverdriet zo kon voelen: alle gevoelens tegelijk: verdriet, gemis, herinneren aan de mooie momenten samen, weten dat het beter is, maar niet VOELEN dat het beter is, opluchting en schuldgevoelens…

Pf ik moet mezelf oppakken, vanaf morgen tentamens…

^ Meid ik heb dit ook meegemaakt, net voor mijn examens.
Hou je sterk! Als hij die zogenaamde ware was, waren jullie samen gebleven. Je voelt je nu verdrietig en dan idealiseer je hem. Stop daarmee!

In je beginpost geef je duidelijk aan dat er een verschil is op het vlak van normen, waarden, interesses, visies. Het is normaal dat dit op langere termijn botst.
Je verdient iemand die je in jouw visies en dergelijke steunt of die op dezelfde golflengte zit. Inlevingsvermogen is belangrijk in een relatie!

Bij mij ging het om soortgelijke redenen uit, en ondanks dat ik er nog wel eens verdrietig om ben, weet ik diep vanbinnen dat dit de beste oplossing was.
Focus je nu op je tentamens, dat is nu het belangrijkste.
Het komt echt goed! De juiste persoon kom je zeker weten tegen!
I promise! :sob::muscle:

Heel veel sterkte :sob::muscle:
Ik ben het eens met het advies van je moeder, ik zou het niet groter laten lijken dan dat het is.

Weet je wat ik altijd doe? Dansen op ‘‘Happy’’ van Pharrel! Helpt echt! :wink: