rot baan via uitzendbureau

Ik heb via het uitzendbureau een baantje voor een week aangeboden gekregen en ben gister begonnen. Maar het is dus echt verschrikkelijk! ik moet aan een lopende band staan en stikkers op plaatjes plakken. Ik heb 15. min pauze en moet naar de wc rennen want de band loopt door. verder zjin de uren verschrikkelijk, van half 2 tot 10 uur in de avond. Dit alles is mij niet verteld toen het bureau me deze baan aanbood.

weet iemand of ik er gewoon mee kan stoppen?
ik heb de baan via start people.

bedankt

Ik zou ‘Start People’ opbellen en vragen of dat mogelijk is, ik zou het ook niet weten. En anders gewoon een week doorbikkelen, het is nog maar 3 dagen.

ok dankje :slightly_smiling_face: ik ga morgenvroeg maar eens bellen.

serieus mensen: ga verder leren !! al die mensen in die fabriek zijn helemaal levenloos en kijken dood uit hun ogen XD

ik zou even bellen en zeggen dat je maar een kwartier pauze krijgt over de hele dag dat mag nl helemaal niet en zeggen dat dit niets voor jouw is .en dat je die dag nog heen gaat en daarna liever wat anders doet…

volgens mij kan je dan gewoon stoppen hoor je oet het alleen wel netjes doen niet om 11 uur bellen ik ga niet meer vandaag dan zijn ze niet zo blij

Haha ik ken het! Mijn vriend werkt in de vakantie in een tapijtfabriek en dat is echt DE motivatie om naar school te gaan zegt ie.

Oh wat klinkt dat verschrikkelijk meid! Ik heb medelijden haha. Maar als je via het uitzendbureau werkt mag je volgens mij gewoon stoppen wanneer je wilt inderdaad. Dus ik zou gewoon even bellen en zeggen dat je niet meer wilt werken…

http://www.goeievraag.nl/…-recht-kleine-pauze.39681

Ik zou nog eventjes die drie dagen doorbijten als ik jou was. Als het echt niet uit te houden is: bel het uitzendbureau op, of meld je desnoods ziek.

Ik zou ook even doorbijten, nog 3 dagen! En als je nu weg gaat, krijg je 't geld ook niet xD

Gewoon doorbijten! Als je het eenmaal een week hebt volgehouden, kan je trots op jezelf zijn, en ben je weer een ervaring rijker.

Ik zou inderdaad gewoon de week afmaken! Meestal hebben uitzendbureaus alleen maar van die baantjes waar je achter de lopende band moet staan, tenminste mijn broer is de afgelopen jaren ook naar het uitzendbureau geweest voor een vakantiebaantje en kreeg telkens een baantje achter de lopende band waar inderdaad allemaal mensen werken die hun school niet hebben afgemaakt!

Je mag ten alle tijden stoppen. Het is uitzendwerk. Als dat niet ‘mag’ dan zou ik mij gewoon ziek melden. Hahahhaa tot in de eeuwigheid. Je mag je namelijk zonder goede reden niet op komen dagen als uitzendkracht. Je bent niet verplicht te werken.

Het makkelijkste wat je kan doen is gewoon het uitzendbureau opbellen en erbij zeggen dat dit baantje niet echt een juiste voorstelling van de werkzaamheden was die jullie in gedachten hadden. Ga geen werk blijven doen wat je vreselijk vindt. Er gaan bij uitzendbureau’s de hele tijd mensen weg.

Je mag per direct stoppen bij het werken bij een uitzendbureau. Echter kun je denk ik beter de week afmaken want als je per direct stopt dan heb je kans dat dat uitzendbureau je ook niet meer voor leuke dingen wil uitzenden.