Rosebud Salve of toch maar Vaseline?

[b]Ja, wat vinden jullie nou beter, Vaseline rosy lips of Normale Rosebud Salve?
Persoonlijk vind ik vaseline lekkerder. :drooling_face:
Maar heb rosebud nog niet echt goed genoeg gebruikt om te zeggen welke beter is.

Nou, doeidoei! :grinning_face_with_smiling_eyes: [/b]

Rosebud.
Het ruikt veel lekkerder en het tintelt.
Rosebud strawberry trouwens niet, maar die ruikt weer naar snoepjes.

Ja, je hebt natuurlijk heel veel verschillende smaakjes
Dus dit valt niet te vergelijken als je het mij vraagt :stuck_out_tongue:

Ik heb het dus over Vasline Rosy Lips vs. Normale Rosebud Salve. :cold_sweat:

Die Rosy lips heb ik ook, maar die werkt bij mij echt voor geen meter. Word er alleen maar erger van

Ik vind Rosy Lips best goed hoor, gezien de prijs!

Zeg dat dan?

zo, nu staat het in mn eerste bericht.
beter ^^ ?
Was het even vergeten :expressionless:

Sorry!

Normale Rosebud salve heb ik niet maar wel Minted Rose … die lijkt er dan nog wel het meeste op en dan zou ik zeggen Rosebud Salve :grin:. Ik heb zelf Vaseline en dan aloë vera maar het is toch hetzelfde merk dus :stuck_out_tongue:

Okee :grinning:.
ik had dan toch nog een vraagje over vasline;
Is ie op dieren getest?

Vaseline is slecht voor je lippen, ja geloof het of niet. Als je het veel gebruikt kan je er een allergie voor opbouwen of je krijgt velletjes. Dat komt omdat er een bepaalde stof in zit.

Ik vind die Rosebud Salve fijner dan Vaseline, van Rosebud worden mijn lippen zacher ofzo… :stuck_out_tongue: Ik heb dan niet de Vaseline rosy lips geprobeerd, maar wel de normale en die met aloe vera.

Rosebud stinkt als de modderfukker! het ruikt naar het bejaardentehuis van mn oma.
Rosebud is doorzichtig van kleur, vaseline rosy lips is ietsje getinter.
Verder vind ik ze even goed (of even slecht, hoe je het wilt) werken. rosebud is tenslotte nog steeds een soort vaseline (beiden gebaseerd op petrolatum).

Ik heb liever gewone vaseline ^^

Dan heb je zeker niet Minted Rose geprobeerd maar de normale versie :stuck_out_tongue:!

Vaseline.

Die andere ken ik niet maar rosy vaseline vind ik top (Y) Krijgt klein beetje kleurtje van, het verzacht en verzorgt mijn lippen super en het ruikt super ^^

is vaseline rosy lips op dieren getest?

Hoe kan je dat weten? Staat dat erop ofso? Er staat wel iets van unilever…