Roosje

Vinden jongens het leuk om een roosje met een kaartje er aan te krijgen?
Of weet iemand een ander klein romantisch achtig cadoutje wat een jongen leuk vind?

weet niet, ben geen jongen.
maar als ik het wel was, het leek me wel lief.

weet niet, ben geen jongen.
maar als ik het wel was, het leek me wel lief.

Jaa maar ik heb dus gevoel dat meisjes dat leuker vinden zo opeens dan jongens…

dan moeten de jongens hier ff reageren. :open_mouth:
Oproep!

ik weet je hebt hier niet zoveel aan :’)

Ik denk dat meisjes dit wel op een bepaalde manier leuker vinden, maar hey waarom zou een jongen dit niet leuk vinden, het is weer eens iets anders :slightly_smiling_face:

vraag het aan een van je jongens vrienden ;d !

jaa en kan je zomaar 1 roos kopen in ELKE willekeurig bloemist?

En wat zou nog meer een leuk KLEIN cadoutje zijn?

zo’n cadeauverpakking voor 2 praline’s van leonidas is ook leuk :slightly_smiling_face:

@ oO0sunn0Oo: waar kan je dat kopen? hoe ziet dat er uit? kan je plaatje posten?

Iemand nog ideen voor klein ANDER cadoutje dan een roos?

Een kusje? :grinning:

Ja je kan gewoon 1 roos kopen in elke bloemist.
Weet niet of hij dat leuk vindt, dat verschilt natuurlijk ook weer per jongen ook he. =)

De meeste meiden zouden smelten als ze een roos krijgen van een jongen, maar of een jongen dat doet weet ik niet.
One way to find out!
Ik vind het zelf ook altijd lastig om kado’s uit te zoeken voor m’n vriend ofzo. Dus zou het zo ook niet weten (A).

Eh nee doe maar niet.

hm k denk dat het van de jongen afhangt of hij het echt leuk vind, maar ik denk niet dat iemand echt denk van “iehw” ofso =P hij zal het sowieso leuk vinden dat je iets voor hem doet.

Het is trouwens cadEAUtje ja ik weet het ik ben erg

De meeste jongens vinden dat niet super geloof ik.

Heb 'k gehad (: Superlief (:

Hmm, denk het niet. Ik heb zeg maar ‘iets’ met een jongen uit me klas, maar bijna niemand van de klas weet het, en vandaag zei ik het tegen zijn vriend en hij zei dat ik een xbox spelletje moest kopen XD. Damn XD

Ik heb eens een roos gehad van mijn toenmalige vriendje, vond er niks aan, ik was al niet meer verliefd op hem ;$
Maar als mijn huidig vriendje het me zou geven, ik zou echt aaahw xp
of jongens dat ook vinden, géén idee :astonished: