Roos

Iemand goede tips om roos tegen te gaan?
Heb er nu best erg last van, ik zie het altijd direct weer zodra ik mijn haar heb uitgewassen.
Anti Roos shampoo heb ik, maar werkt niet… het zit er gewoon nog. En krijg daar heel snel vet haar van…
Het is echt heel vervelend, en het jeukt zo! Waardoor ik ga krabben en ik juist meer roos krijg.

Heb je head and shoulders shampoo ook al geprobeerd? Die is echt heel goed tegen roos!

Jep, head and shoulders is een vrij effectieve shampoo en heb je voor de gewone huid, de gevoelige huid, de mannenhuid etc etc etc.

die is er… Cirtus nog iets heet die

head and shoulders is echt goed.
en ik krijg ook altijd vet haar van andrelon haarshampoo. :’)

Head and shoulders werkt bij mij niet. Ik krijg meestal roos door haarmaskers, echt irritant :S

Er zijn hier meerdere topics over :confused: Er is een zoekfunctie.

Mrjh anders ga even langs de huisarst. Die kan je bepaalde shampoo die je bij de drogist niet kan krijgen voorschrijven. Die werken beter.

Lush Soak and Float schijnt heel goed te werken!

http://www.lush.nl/shop/product/product/path/147/id/377/haar-soak-and-float

Ik heb ook al eens een roos gehad. Ik heb toen head and shoulders shampoo gekocht en mijn vader mijn haar laten wassen in de gootsteen. hij deed toen echt grof mijn hoofdhuid masseren en dat helpt echt! Na een paar weken dit gedaan te hebben is het gewoon weg…

Ik hoorde een keer dat head&shoulders juist heel slecht was, omdat hij te agressief is.

Ik dacht, oooh wat leuk een topic met mijn naam, gaat het over de roos in het haar natuurlijk :’)

Misschien moet je eens naar de dokter gaan misschien heb je iets van berg ofzo :wink:

Head & Shoulders Citrus Fresh, die helpt tegen roos én vet haar. Je hoofdhuid blijft er echt lang fris van