Roos!

Hee girls,

Ik heb nu al een week last van roos, ik was mn haren al met head and shoulders. Ik wil er heel erg graag snel vanaf, want ik vind het erg vies uitzien en ik moet binnenkort echt naar de kapper.

Dus, iemand tips?

Kun je aan de kapper vragen.

Goed je haren uitspoelen als je je haar wast

Bij de huisarts kan je daar een medicinale shampoo voor krijgen die ze niet in winkels verkopen. Mijn moeder had het heel erg, en die had echt alles geprobeerd qua shampoos enzo. Bij haar werkte die van de huisarts wel.

Je hebt er pas een week last van toch? Ben je een andere shampoo gaan gebruiken? Wacht gewoon even rustig af, spoel je haar goed uit en kijk dan of het over een paar weken minder is geworden.

Het schijnt te helpen als je je haar met mondwater wast, heb daar verder geen ervaring mee ofzo

http://www.m-drogisterij.nl/img/p/14-13-large.jpg

deze werkt echt goed!!!

Maar dan ga je naar mannen ruiken?^

Je moet wel uitkijken voor head en shoulders anti roos. Dat is heel agressief spul voor je haar. Moet je zeker niet elke dag je haar mee gaan wassen. Misschien helpt het wel om je haar wat minder vaak te wassen omdat je hoofdhuid wat droog is misschien? (:

nee ik pakte perongeluk een plaatje van mannen maar je hebt ook gewoon vrouwen

Als ik m’n haar iedere dag was dan krijg ik ook roos. Ik was m’n haar bewust om de dag.

Bij de kruidvat Resdan kopen! Dat is een medicinale anti-roos shampoo. Deze verkopen ze voor verschillende haartypes en hoe ernstig je roos is. Daarmee moet je je haren om de dag wassen en na 2 weken is het verminderd tot verdwenen. Daarna moet je de shampoo één keer in de week gebruiken in combinatie met je gewone shampoo.

Het is al een stukje minder geworden bedankt voor de tips. Ik was mijn haar maar 2x per week omdat ik van mezelf al heel erg droog haar heb.

Heb je pas een week er heel erg last van? Heb je de laatste tijd misschien veel stress? Ik krijg namelijk veel roos in periodes van stress (zoals nu, ik heb toetsweek). Maar ik heb nog geen goede shampoo gevonden die werkt tegen roos, sorry :confused:

Een week? Ik zit er al sinds jongs af aan mee :’)

Ah ik zit ook midden in mijn toetsweek dus dat zou echt zomaar kunnen!