Roommate uitvragen

Hoi, ik ben een jongen van 19 en ben op dit moment op stage in de USA. Ik woon met 6 mensen in een huisje, waaronder een Duits meisje van 23. Ik kan het erg goed met haar vinden, en ben van plan haar uit te vragen. Hoe en wanneer kan ik dit het beste doen. We roken allebei en zitten dus wel eens met zn tweeen als niemand anders meerookt. Die momenten zijn dus zelfdzaam. Zou het werken als ik dan redelijk uit het niets (natuurlijk hebben we dan wel een gesprek) vraag: Can I ask you something? I was wondering if you want to go out with me next Saturday.
Dit weekend gaan we met zn allen weg, dus dan kan de date niet plaatsvinden. Is het dan noujuist goed om het ervoor al te vragen om tijdens dat uitje al meer op die manier met elkaar op te trekken, als je ervan uitgaat dat ze ja zegt, of moet ik wachten tot volgende week.
Aangezien de momenten zeldzaam zijn vraag ik het liever de eerst volgende mogelijkheid.
Groetjes
Willem

Misschien kan je beter tijdens dat uitje veel met haar optrekken,en dan erna vragen of ze een keer alleen met jou uit wil.

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene. Lees ook de Forumregels.