Room tips

Ik heb laatst mijn kamer veranderd, en heb mijn kledingkast uitgebreid, met een roede eraan, heel tof enzo, maar ik vind mn kamer nog een beetje saai, foto’s heb ik al wel genoeg, maar hebben jullie nog tips om het verder af te maken? Ik heb ook al veel elpees op mijn muur hangen.

liefsss

Mijn ideeën:

1. Maak een muurtekening.
  2. Maak een deurtekening.
  3. Beplak de deur.
  4. Beplak de kast.
  5. Zet zo’n vintage kapstok neer.
  6. Leg een kleed neer.
  7. Een spiegel op de kast.
  8. Een kast voor nagellakjes.
  9. Een leeshoekje.
  10. Een sieradenboom, of kist, of iets anders.

En verder kan ik niks bedenken.

Maak een collage van foto’s of van mode plaatjes uit tijdschriften. Hang ergens een spiegel neer. Een memobord misschien? Ook handig trouwens.

Mijn kamer is ook een beetje saai… Maar ik had van iemand gehoord dat ze foto’s op de muur had gehangen en dan in de vorm van een hartje, dat wil ik ook gaan doen mr ik verzamel eerst nog foto’s, en me printer doet het niet. Misschien is het iets voor jou? ik weet niet of je het leuk vind :stuck_out_tongue:

verder kan je nog:
1 posters ophangen
2 …
meer weet ik eigenlijk niet…

o srry, foto’s had je al XD, ik had niet goed gelezen … aan mij heb je ook niet veel

http://i37.tinypic.com/sfyply.jpg

(sorry voor de groote)

www.girlsdiy.blogspot.com

Vet hierboven! :open_mouth:

haha vet kool

hee das leuk! heb ik gelijk iets om mn kettingen aan te hangen xD
mss maar een keertje langs de kringloop binnekort hihi

dat lp-bakje van xxeef is echt vet (h)
Ik heb alleen geen lp’s en mijn vader wordt woest als ik er een van hem gebruik ^^

Ga naar een tweedehandsspulletjeswinkel, daar hebben ze ze in overvloed.

wat een koele ideeen, die lp bak ga ik zeker maken, ook leuk als kadootje, heb genoeg elpees xD en een kastje voor nagellakjes is ook wel hip ;p

je kan je wastafel(als je die hebt) heel strak opruimen als in een hotel:).
je bed vol mooie kussens leggen(maar da’s best veel werkXD)
meer persoonlijke items neerleggen(verzamel je edelstenen, leg ze dan mooi neer op een plankje.)

ik heb het idee dat je je kamer nog geen KNALITEM(!!) heeft, dat kan een schilderij zijn, een knalrood hart boven je bed, iets van je verzameling ofzo.
iets waarvan iedereen denkt als die de kamer binnenloopt: OMG DAT WIL IK ZOOO GRAAG HEBBEN!WOWOWOWOWOW!:slight_smile:

hierboven met dat KNALITEM is wel superleuk vind ik.

Dit topic komt op een goede timing :grin:
Net mn kamer beetj verandert maar moet ook nog wat leuke spulletjes voor op te leuken enzo :grin:
hmm tips ofzo;

• zet al je nagelakjs ( als je ze hebt ) naast elkaar op een plank gesorteerd op kleur.
  • kaarsjes staan heel gezellig kijk even op zolder in de kasten etc. of je nog wat leuke kaarsen vind.
  • misschien heb je nog kerstlichtjes van in de kerstboom teveel pak ze van zolder en hang ze om je bed heen ;d of ergens anders :grin:
  • pak al je zonnebrillen en alle soorten brillen die je kan vinden en zoek een plankj aan de muur / kastje etc. om ze naast elkaar op te leggen.

Hmm als ik nog meer weet zal ik het erbij zetten :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

maar met die lpbak, hoeland moettie in de oven en verbrand dat niet als het te warm stat enzo?
dus hoelang en op hoeveel graden?