Room ruilen

halloeee =D

Ik wil graag met mijn broer van kamer ruilen,
Mijn ouders vinden het goedd :grinning:
Alleen nu mijn broer nog
Weten jullie iets om hem over te halen te ruilen?
Ik heb namelijk een hele kleine kamer & hij een hele grote ik heb echt een grotere nodig & hij computert de hele dag…
Dus kom maar op met die tipsss
& ik wil ook best iets voor hem kopen heuurr!

Thankss!
xxx

Haha, dat wordt moeilijk :’)
Wat is er beter aan jouw kamer dan aan die van hem?

-Alle pluspunten van je kamer op een lijstje zetten en het aan hem geven.
-Een cadeau geven
-Dingen/klusjes voor hem doen

Ik denk eerlijk gezegd dat het je niet gaat lukken, kom opzou jij een grote kamer inruilen voor een kleine ?

natuurlijk zou niemand dat doen, tenzij er iets veel beter is in de kleine kamer of je gewoon omgekocht wordt.

ik denk niet dat hij ooit akkoord gaat. zelfs als je iets voor hem koopt. aangezien hij veel computerd (neem aan dat die op zn kamer staat) hij er veel is. en denk niet dat iets duurs compenceerd met een kleinere kamer

hij is 19 :open_mouth:
dan kan hij dat toch wel doen
& ik heb nodig voor school
wij moeten namelijk nog al vaak iets in een groepje doen of met z’n 2 en , dat kan al zelfs niet op mijn kamer

dat denk ik ook.

Maar hij heeft toch geen grote kamer nodig voor het computeren ?
xx.

Dan ga je toch gewoon ergens anders zitten :stuck_out_tongue: Waarom moet dat persé in jouw kamer? Je hebt vast wel een huiskamer… of nog beter als hij niet akkoord gaat met omruilen van kamer en je moet een keer samenwerken moet dat maar op zijn kamer, haha, :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar heb je nog iets bedacht? :’)

nee maar als hij dat een hele dag doet kan ik snappen dat hij niet in een klein kotje wil zitten toch?
bovendien hij is 19 dus zal ook wel eens vriendin hebben of krijgen

en heb je geen zolder verdieping die je kan verbouwen tot slaapkamer?

nee maar als hij dat een hele dag doet kan ik snappen dat hij niet in een klein kotje wil zitten toch? bovendien hij is 19 dus zal ook wel eens vriendin hebben of krijgen

en heb je geen zolder verdieping die je kan verbouwen tot slaapkamer?

Ja inderdaad; hebben jullie geen logeerkamer? of een andere kamer met wie je kunt ruilen (werkkamer van je vader/moeder, kledingkamer, zolder)

Oh, okee.

Klinkt als een goed uitwerkbaar planXD