Room makeover

Ik ben al een tijdje van plan mij kamer eens flink onder handen te nemen.
Ik heb wel wat ideetjes maar ik ben zo bang dat ik het verknal en dat het er niet uit ziet.
Ik had als idee: mijn kastdeuren beplakken met kranten (of speciaal behang daarvoor).
Ik kan ook wel aardig tekenen en ik ben echt fan van uilen dus dacht ik;
ik kan mijn muur wel licht grijs schilderen en dan in de vorm van een sihouet een uil op een tak schilderen.
Dit idee ga ik waarschijnlijk uitvoeren omdat het vrij makkelijk weer weg te werken is met nog een laagje verf er over.

Ook moeten de kleuren goed bij mijn bed en bureau passen, nogal lastig want die zijn rood. en ik vind zwart daar neit mooi bij kleuren. Naja, wel mooi maar niet echt mijn smaak.

KORTOM:
alle ideeën zijn welkom.
het liefst rustige kleuren.
DIY ideeën voor de aankleding zijn ook welkom want ik hou enor veel van knutselen en klussen.

greetsz.

Mag je je bureau en bed niet verven van je ouders?
Want dan zou het veel makkelijker zijn!

Dat uil op een tak idee klinkt echt superleuk!
Ik heb in mn kamer ook een hoekje met kussens en een bak tijdschriften, dat is lekker om in te zitten, en daar kun je met vriendinnen chillen enzo. ;3

Wow, wat een leuk idee van die kranten! Dat zou ik zeker doen :grinning: Maar ik zou dan wel geen kleurenkranten nemen, enkel zwart/grijs doen. Anders gaat het effect een beetje weg, denk ik.

En de muren zou ik ook grijs doen, maar zorg dat het niet te eentonig wordt, omdat de kranten al grijs zijn.

Van die uil is het trouwens ook een super idee :grinning:

je kunt je muren lichtbruin of beige verven dat past heel erg goed bij rode meubelen

• Je kan kussenhoezen maken met een uil erop.
  • Vaasjes maken van glazen en van dat hele dunne papier, ook te gebruiken als kaars.

Die kranten en uil zijn echt leuke ideeën :wink:
Maar ik zou idd vragen of je je meubels mag verven.
Verder weet ik het ook niet, maar succes :slightly_smiling_face:

Dit hoort eerder bij crea bea dan fashion, maargoed.
OT: Je kan kleine kastjes/doosjes ofzo beplakken met leuk kaftpapier wat je nog over hebt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Nimaya link=topic=178243.msg6946423#msg6946423 date=1294579858]
Dit hoort eerder bij crea bea dan fashion, maargoed.
OT: Je kan kleine kastjes/doosjes ofzo beplakken met leuk kaftpapier wat je nog over hebt.[/quote]

Of met hetzelfde krantenpapier als wat op je kastdeuren komt…

ik heb een muur met een spiegel en dan allemaal foto’s en kaartjes enzo dr omheen met kerstlampjes, heel leuk.
misschien iets voor jou?