room make-over

ik wist niet in wel topic hij moest :blush:
so HI :slightly_smiling_face:
ik wil mijn kamer een beetje veranderen, maar hij is erg klein dus er kan niet heel veel gebeuren maar heeft iemand tips? :slightly_smiling_face:

mijn kamer op dit moment: zoals ik al zei, hij is echt klein, z’n 2 bij 4 meter, 1 muur is rood en de andere zijn wit, ik heb een witte kast met schuifdeuren, een bedbank, en een bureau waarvan de ‘palen’ kastjes zijn,

• Ik ga cd’s stuk slaan en die op mn deur of kast op een mooie manier weer plakken (met de regenboogkant naar voren), moet alleen nog even cd’s kopen xd Maar dat kan je doen.
  • Je kan de kleur van je muren of meubels veranderen (geen donkere kleuren, wordt je kamer kleiner van).
  • Je inspirerende plaatjes ofzo opplakken. etc. etc.

nee ik heb ook een kleine kamer ik zou alle muren gewoon wit doen dan lijkt je kamer groter en verder niet veel donkere kleuren maar doe niet hele meubels veranderen doe alleen een andere dekbed en miss kan je je bed of bureau verplaatsen dan is er ook al veel verschil maar ook gewoon anders decoreren. Ik heb het zelfde probleem mijn kamer is 3,5 bij 3,5 dus ja ook echt mini maar heb witte muren dus dan lijkt het gauw wat groter

veel spiegels willen volgensmij ook nog wel eens helpen

Heeeii mijn zusje heeft ook een mini kamertje (ik niet muhaha), maar zij heeft een bed dat hoger is dan gemiddelt dus heel veel kastruimte! Ik vind kleine kamers juist knus! En bij mijn vader heb ik dus ook een klein kamertje maar door mijn stapelbed lijkt ie veel groter, je hebt veel meer ruimte, en stapelbedden zijn handig want dan kan je tenminste een tweepersoons doen :wink:

een grote spiegel helpt bij mij, een plant kopen, sfeerverlichting en van die kleine lampjes + posters

:slightly_smiling_face:

wit, lichtgrijs & lichtroze zijn de kleuren die ik ga doen denk ik

omhoog :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn kamer is alleen 4 bij 5 volgens mij. Ga denk ik blauw/grijs en wit doen maar weet niet of dat mooi is.

up

up

Kerstlichtjes? Ik heb lichtjes rond mijn bed en boven mijn bed, dat ziet er echt heel gaaf uit :grinning:.
Ik heb ook mijn bed onder een schuine wand, en sinds kort heb ik een gordijn rond mijn bed, zodat het een soort hemelbed is. Serieus, dat staat zó gaaf :3

Het lijkt ook al wat ruimer als je inplaats van gordijnen rolgordijnen/fritrage
gebruikt.
Wel minder knus maarja