Rookie Blue

Dit is een topic over Rookie Blue :upside_down_face:

Rookie Blue is een Canadese tv-serie die ook in NL wordt uitgezonden. In de VS wordt het uitgezonden op ABC, en in NL op 13th street. Seizoen 1 werd ook uitgezonden op Net5.
Het is een politieserie die zich afspeelt in Toronto.

Rookie Blue wordt ook wel de Grey’s Anatomy met wapens genoemd, omdat het serie zich vooral afspeelt op de werkvloer en er veeeeeeel romances zijn.
[size=18pt]

[size=18pt]Op dit moment wordt het 6e seizoen uitgezonden.
De hoofdrolspelers [size=12pt](seizoen 1, ik wil niks spoilen) zijn :

[size=12pt]De 5 rookies (vert. groentjes) zijn :

Hii , sorry maar dit is de eerste keer dat ik een topic maak en ik heb geen flauw idee hoe dit moet.

Even wat anders; jouw naam bestaat al door een actief GS’er

Het nut van deze topic is vooral zodat ik er met andere over kan praten, omdat NIEMAND in mijn omgeving deze show kent terwijl het DE SHIT is !!! Ik volg series de bekender zijn zoals pll etc, maar ik vind deze serie leuker dan de andere omdat het verhaal gewoon heel goed is. Als je nieuw begint met kijken : seizoen 1 en 2 vond ik niet ZO leuk, maar het is nodig voor het verhaal. Seizoenen 3,4,5 waren echt heeeeel heeeeel goed.

@liberosis huh? ik kon gewoon deze naam kiezen ?

Het is ook zonder de 21, maar volgens mij kan je inderdaad ook meerdere namen kiezen.
maar ik denk dat het niet handig is omdat zij behoorlijk actief is en jullie nu mega verward zullen worden.

@liberosis oops… nouja, beter opletten vanaf nu ?

Je kan je naam ook gewoon veranderen. Maak er rookieblue21 van anders?

Dames, zij hoeft haar naam niet te veranderen omdat er toevallig nog eentje met een soortgelijke naam rond loopt.

Even on-topic: Ik heb dit een tijd gevolgd, maar ben er ooit mee gestopt. Misschien maar weer eens beginnen, want ik vond het wel echt leuk!

@xafterthestorm leuk !!! seizoen 6 komt nu op 13thstreet, maar ik kan je wel een paar linkjes sturen zodat je ze (alle seizoenen) online kunt kijken

Jammer dat dit topic niet actief is. Ik zou graag met iemand over de season finale willen praten, maar ken niemand die het kijkt. Heb op internet gelezen dat season 7 nog niet aangekondigd is. Ik vond het einde eigenlijk een goede afsluiter voor de serie.

Iemand die weet waar ik het online en met ondertiteling kan bekijken? Ik heb er al veel gezien maarja… Weet niet of ik alles gezien heb.

'^demi je kunt via popcorntime kijken, moet je wel ff die extensie downloaden~. en ik begreep dat er na seizoen 6 niks meer kwam toch?

Heb het gekeken! Ik dm je !

Er komt jammer genoeg geen seizoen 7 meer. Was één van mijn favoriete series dit dus ik zal het echt missen. Raad iedereen aan het te kijken!