Rookgeur in haar na uitgaan?

Hoi meiden,

Ik vroeg me af hoe jullie de rookgeur uit jullie haar krijgen na het uitgaan? Ik rook zelf niet maar zelfs na het wassen van m’n haar (2x shampoo en 1x conditioner) blijft die geur er nogsteeds inzitten. Ik vind het echt niet fijn om dan op willekeurige momenten als m’n haar beweegt ik die rookgeur moet ruiken. Iemand tips?

Haar wassen is bij mij altijd al genoeg. Raar dat je het nog zo lang blijft ruiken eigenlijk… Enige wat ik zo snel kan bedenken is een stylingsproduct gebruiken met een lekkere geur of gewoon parfum spuiten na het wassen.

Ik was direct mijn haar bij thuiskomst. Hopend dat ik op de fiets al een hoop lucht ben verloren. Meestal is de vieze lucht er dan uit. Mocht je niet gelijk kunnen douchen, haar op een knot, volgende dag douchen en alles qua kleding, kussen in de was. Droogshampoo kan ook helpen als je haar na het douchen weer droog is.

Er mag toch niet meer gerookt worden binnen? Ik snap niet wat je hebt gedaan dat je het zolang blijft ruiken. Zou nog een keer douchen en haarmasker gebruiken.

^ volgensmij hebben veel plekken daar schijt aan want bij een kroeg hier mag je na 1 uur gewoon binnen roken.

Maar ik heb dat probleem ook vaak, of ik m’n haar was of niet het blijft er naar ruiken. Dan spuit ik er gewoon parfum of idd een styling product in.

Ja inderdaad, heel veel tenten ‘gedogen’ roken dus ja dan zit je alsnog met een vieze rooklucht, maar goed. Ik krijg het er altijd wl prima uit na wassen. Als ik geen tijd/zin heb om het gelijk te wassen, dan föhn ik mijn haar even goed door. Dat helpt ook tegen de rooklucht.

Herkenbaar
http://bit.ly/1wwVNrl

http://bit.ly/1EVArmz

Ik ruik het vaak ook nog. Als ik de dag erna weer onder de douche stap komt de geur weer helemaal vrij ofzo.

Ik heb deze tip ooit ergens gelezen en hij werkt voor mij: zet je föhn op koud en blaas hiermee vóórdat je je haar gaat wassen de rook letterlijk uit je haar. Daarna nog een keer wassen en de geur is weg.

Jaaaaaaa. I got it! Er is een olie van Garnier (oranje flesje) en daarin zit arganolie. Er zit een super lekker geurtje aan. Als ik die na het wassen in mijn natte haar doe en het laat opdrogen ruikt het heerlijk! Alle rookgeur (als die-hard roker zijnde) is weg!

Okay, bedankt voor alle tips! zal het proberen haha :slightly_smiling_face:

Na het douchen nog eens droog shampoo gebruiken voor de geur?

Ik gebruik altijd de bananen conditioner van the body shop de geur overheerst heel erg en daarna ruik je alleen nog maar bananen en is de rook geur weg