rooibosthee, val je af?

Heei,
ik hoor allemaal van mensen dat je afvalt van rooibosthee,
en sonja bakker die werkt er ook allemaal mee.
val je af van rooibosthee?

love,
Veraaaxoxo

Ik denk niet dat je afvalt wanneer je ipv gewone thee rooibosthee gaat drinken :’)

Tuurlijk val je er niet van af!
Maar je valt er wel van af als je het drinkt in plaats van frisfrank.

Groene thee zorgt ervoor dat de stoelgang verbeterd. Maar zover ik weet heeft rooibosthee er niks mee te maken?

Rooibosthee is wel gezonder, zit geen theïne in dus is niet slecht voor je tanden etc :’). Maar of je er van afvalt weet ik niet

ik weet enkel dat rooibos goed is om de allergische reactie van pollen in te perken :d

Volgens mij niet en al helemaal niet als je er suiker in doet

Sonja Bakker…

Je valt pas af als je minder calorieën binnen krijgt dan je verbruikt. Je kan zoveel rooibosthee drinken als je wilt, maar als je daarbij meer eet dan je verbruikt val je dus niet af.

Je moet toch echt wat meer doen om af te vallen dan alleen rooibosthee te drinken. Dat is nogal logisch. :stuck_out_tongue:

Volgens mij niet, ik drink het al best wel lang en ik heb nog nooit gemerkt dat ik er van af ben gevallen :’). Maar het is wel heel lekker =)

Ik drink het ook elke dag, volgens mij val je er niet van af hoor.

Je kan er wel van afvallen want rooibos thee is van nature cafeïne vrij en cafeïne vertraagt je vet afbraak. Maar je kan net zo goed augurken gaan eten (diezorgen er namelijk voor dat je vetafbraak wordt bevorderd) met weer zoals vandaag is warme thee niet lekker… Al zal het gewoon niet uit maken of je nou wel of geen rooibos thee drinkt (of augurken eet.), sporten is altijd beter :slightly_smiling_face:

groene thee

Thee drinken en kilo’s verliezen… Zou wel leuk zijn.

nee je valt er niet van af.

Je kan beter groene thee proberen! schijnt heel goed te zijn.

Niets aan toe te voegen.

volgens mij val je daar niet van af nee.