roodtinten

hay

ik heb iets langer als een week geleden mijn haar geverfd (chocoladebruin)
alleen er zitten roodtinten in en dat vind ik heeel onnatuurlijk en niet mooi.
weet iemand of je die roodtinten eruit kunt krijgen?

xx

Ik heb hetzelfde probleem xD
Up dus!

erover heen verven met andere kleur?

geen idee, verf m’n haar eigenlijk nooit

Nee dat gaat automatisch als het vervaagt, heel verrot. Je moet voortaan een koele bruine tint nemen… Natuurlijk bruin, middenbruin, donkerbruin, lichtbruin zoiets ;p Daar zitten geen roodpigmenten in. Wel in chocoladebruin, caramelbruin, goudbruin, dat soort kleuren meestal.

Met antiroosshampoo wassen zwakt het wat af maar echt denderend word het niet meer.

ja zeker verrot, want vorige x had ik met chocoladebruin echt de perfecte kleur!
maar zal vast ook komen door de pigment die eronder zit

Hm ja als je je haar wat langer verft dan “stapelt” de verf zich op zeg maar.

Ik heb het maanden geleden rood gehad. Nu heb ik het zwart geverfd, maar na twee weken zie ik wéér die rode gloed erdoorheen komen :pensive:" Al is het permanente verf. Van merk wisselen heeft ook geen nut gehad. Ik heb me er maar bij neergelegd eerlijk gezegd x’D

had je dat rood met henna ? :blush:

Ehm nee, de kleur “mahonie” van Syoss, die werd felrood, zelfs over mijn donkerbruine haar heen :stuck_out_tongue:

ooh oke, ja wel kut dat je dan nog dat rood ziet,
als je met henna had geverfd zou het niet gek zijn dat je het nog door zwart ziet

Ik heb het ook gewoon met donkerbruin ofzoiets geverft, niet met zo’n fancy naam als chocoladebruin of wat dan ook. En toch is het rood geworden, dus dit gaat ook niet altijd op…