Roodheid op school :)

[i]Altijd als ik op school ben heb ik een rood hoofd, terwijl ik dat thuis of ergens anders nooit heb! dat is echt heeel irritant. niet alleen mijn wangen maar ook mijn voorhoofd, neus, kin, alles gewoon. als ik bv. mooie blauwe make-up op heb, en ik ben een tijdje op school, krijg ik een rood hoofd (en dat duurt totdat ik thuis ben weer) en het vloekt like hell dan. als ik mijn hoofd voel ben ik echt warm. terwijl ik niet warme kleding aan heb ofzo. thuis ben ik altijd koud. hebben jullie enig idee hoe dit komt of wat je eraan kan doen? (hebben jullie dat ook)?

Xxx, S.[/i]

Ja, dat had ik ook altijd.
Kwam bij mij vooral van het fietsen naar school, ik was echt ALTIJD bijna te laat dus moest dan echt haasten en keihard fietsen om op tijd te komen.
Maar die roodheid trok dan ook niet echt weg. Ik denk dat het kwam door de toch wel inspanning op school, en in de winter was het de verwarming. Wij hadden een hele oude tochtige school, en dan stond de verwarming heel hoog en daar kreeg ik ook een gloeihoofd van.

Wat je ertegen doet? Niets denk ik. Ja, of wachten tot je ouder wordt. Tegenwoordig heb ik er geen last meer van :slightly_smiling_face:

Extreem blozen :/?

Geen idee wat je er tegen kunt doen, misschien groene concealer om het te verbergen?

Ik bloos niet zo snel hoor :stuck_out_tongue:

ik had dat meestal ook van fietsen naar school, nu is het voorbij maar ik weet niet hoe dat kan haha. niet dat je hier iets aan hebt ofzo ;o

Ik heb dat altijd met zweten enzo ;p haha. Vet raar, op school heb ik altijd maar donkere kleurtjes aan, en thuis zweet ik echt nooit.
Misschien van het fietsen ? of hoef je niet zo ver te fietsen ?

vroeger moest ik 18 km naar school fietsen, nu nog geen 700 meter. dus daar kan het niet aan liggen en ik zweet ook niet, echt vet irritant is’t

misschien moet je op school dan wat foundation op doen, of zeg ik nu iets heel doms?
nja, in ieder geval, heb je al geprobeerd te koelen? Ik bedoel, bijvoorbeeld even snel wat koud water over je gezicht ofzo.

foundation helpt wel maar toch zie je het er nog doorheen. denk misschien inspanning. maar ik zal dat van dat water maar eens proberen! :wink:

Slaap je misschien slecht ? ik heb het ook, maar vooral bij mijn neus en bij mijn kin… vet irritant, en ook altijd op school! ik doe dan gewoon foundation op mijn neus en kin… maar dat zie je er soms inderdaad door. Bij mij is het vooral door vermoeidheid en verschil van warmte en koude

Hmm jah dat kan misschien wel! ik zal eens proberen vroeg op bed te gaan :blush:

Ik ben ook altijd rood, thuis ook maar op school veel meer. Sommigen vragen wel eens waarom ik bloos, dat weet ik zelf ook niet. XD

Heb eigenlijk geen idee hoe het minder kan, ik moet dit topic ook maar even in de gaten houden, upje. :]