Roodbruin haar ontkleuren

Hoihoi
Ik verf mijn haar nu al een hele poos donkerroodbruinsig (permanente verf), maar ik word gek van de uitgroei en de vaal wordende kleur en wil dus terug naar blond. Laten uitgroeien duurt echt heel lang en is bij deze kleur bijzonder lelijk, en een heel korte coupe nemen zie ik ook niet echt zitten.

Heeft er hier iemand wel eens rood haar ontkleurd? Gewoon thuis of bij de kapper? En werd het dan nog eerst oranje of ook meteen blond? ;c

ik heb ook lange tijd gekleurd haar gehad en wil ook terug aar blond dus ga dit topic even in de gaten houden!

geweldig! ik heb precies hetzelfde probleem;
ik heb van nature extreem licht haar, licht asblond.
vorige zomer heb ik het permanent felrood geverfd, en afgelopen november een bruin er overheen gedaan. nu heb ik dus roodbruin haar, maar na een week zie je bij mij al de uitgroei aangezien het heeel snel groeit. Uitgroeien is lelijk, want door mijn lichte haar lijkt het wel alsof ik kaal aan de bovenkant ben dan!

De kapper zei dat als ik het zou ontkleuren een hele lelijke peach/roze kleur zou ontstaan, maar daar heb ik eigenlijk totaal geen probleem mee… Als je het echt witblond wil moet je zeker wel 2 of 3 keer ontkleuren. (Kijk maar naar Katy Perry!) Tussen de bleekbeurten moet zo’n maand zitten, zodat je haar enigszins kan herstellen. Na het bleken raad ik je ook aan de 3 dagen daarna met een haarmasker in naar bed te gaan…

Wel bij de kapper doen hoor!

Zal eens bij mn kapper gaan vragen dan, met mijn kleur gaat 't wss oranje worden tussendoor. Misschien kan ik 't dan beter in de zomervakantie doen, kan ik makkelijker een maand ertussen laten.

Ik las ook ergens dat zilvershampoo helpt tegen het oranje?

jaa, zilvershampoo (ik noem het altijd paars shampoo, haha) dat trekt het geel eruit. → http://www.choosebeauty.n…&cat=1076&dir=9&Itemid=21