Ik heb vanmezelf beetje blond/rood haar.
beetje rode tint.
Maar ik vind het echt NIET mooi.
het liefst wil ik me haar verven, maar dat mag niet van me ouders.
weet iemand iets waardoor die rode tint weggaat, zonder te verven?
x
Ik heb vanmezelf beetje blond/rood haar.
beetje rode tint.
Maar ik vind het echt NIET mooi.
het liefst wil ik me haar verven, maar dat mag niet van me ouders.
weet iemand iets waardoor die rode tint weggaat, zonder te verven?
x
niemaand? ?
Gewoon doen. Een tweeling die ik ken hebben ook zulke ouders. Ze hebben ongelooflijk lang haar en mogen het niet knippen of verven, al negentien lange jaren niet. Maar ze hebben wél dode punten. Echt achterlijk dat hun ouders zo moeilijk doen. Het is toch hun haar? En bij jou zeg ik hetzelfde- het is jouw haar! Maar ik vind roodblond wel mooi ;p
Blondshampoo en blondspray misschien?
@Wildfires: maar die meiden zijn 19. Topicstarter is 12. Daar zit toch wel een verschil…
Hmm ja ik zag het net ook al ;p Ik neem mijn woorden terug haha.
Jammer dat je dat niet mag zeg! Mag je ook geen kleurspoeling proberen van je ouders, die was je er na een paar wasbeurten gewoon weer uit namelijk! Misschien dat dat een goede eerste stap is?
denk niet dat je er iets aan kan doen , rood blond is jou eigenhaarkleur.
Die kan je dus alleen veranderen als je het verft
tjaa, das indd zo
maar ik schaam me soms gewoon.
ik vind het niet mooi, die kleur ;s
Ik vind rode tinten net mooi. Komt niet zoveel voor. Plaats anders eens een foto?
Sowieso zou ik nog niet beginnen met verven op je twaalfde…
Ik heb net hetzelfe haarkleur: roodblond, ik ben met rost haar geboren en daarna is het stilaan beetje verblond. Ik heb ook al met het idee gezeten om het te kleurenn, maar dit om gewoon eens iets anders te doen met mijn haar. Maar ik kan dit enkel doen in blond (ik heb blonde wenkbrauwen). Maar over het algemeen vind ik het wel mooi. Ik krijg ook veel complimenten van mensen, dit omdat het een heel zeldzaam en toch wel mooi haarkleur is. Je moet het zelf graag zien natuurlijk. Maar op 12 jaar u haar kleuren is mss een beetje jong & vergeet niet, eens je kleurt moet je blijven kleuren of het helemaal laten uitgroeien