Rood weg

Ik heb het in de zomervakantie rood geverfd, en 2 maanden daarna weer. Nu heb ik m’n eigen haarkleur weer, alleen een hele erge rode gloed!
Ik heb anti roos shampoo gebruikt, m’n haar opnieuw geverfd maar niets help!
Ik ben vandaag naar een thuiskapster gegaan en die wou mijn haar niet bleken omdat ze ZEKER wist dat mijn haar zou afbreken?

Iemand iets anders? Danku x

Vervelend idd!
ik zou niet echt weten wat je er aan kunt doen, maar ik weet dat head & shoulders shampoo haar kleur kan vervagen. ik heb het namelijk vaak gebruikt als ik me haar had geverft en de kleur te donker was/vond, maar of het helpt voor de glans enz zou ik niet weten!

Misschien zo’n verf wat je kunt uitspoelen ?
Ik zou het ook echt niet weten.
Anders ga eens bij een gewone kapper langs misschien willen hun dat wel doen.

Ik kan het altijd proberen, dankjewel!

Verf het bruin …

Lees m’n beginbericht?

Misschien zo’n verfuithaler, geen bleker, maar een verfstripper ofzo.
En dan een astint er overheen doen?

Wat is dat precies?

Je moet roodshampoo gebruiken, alleen wassen als het moet, van fudge heb je rood haar maskertjes, die laat ik altijd langer zitten dan moet (dus als die 10 min moet, doe ik 15 min), daar wordt het roder van.
Probeer wel de juiste verf te gebruiken, dat is beter voor je haar en blijft langer zitten. (ik spreek uit ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye: heb nu Keune infinity red en ben er zeer tevreden over!)

Ze wil juist van haar rode haar af.

En ik denk persoonlijk dat je er niet zo gek veel aan kunt doen - en probeer het al helemaal niet zelf, ga altijd naar de kapper voor dit soort praktijken.

Ooooh helemaal verkeerd begrepen haha
Nou dat moet je dan niet doen in ieder geval! :grinning: