Ik heb zo’n half jaar geleden dit vest gekocht bij de primark :
http://img7.imageshack.us/img7/2301/20121202211419.jpg
(het is echt fel rood, dat zie je niet zo goed op de foto)
Ik vind het nog steeds heel leuk, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet combineren. Meestal draag ik het met een zwart hempje en eens spijker broek, maar ik hoop dat jullie leukere ideeën hebben.
Ik ben er ook erg benieuwd naar! ik heb ook zo’n soort vest en combineer het eigenlijk ook alleen met een wit, grijs of zwart shirtje, gewoon omdat ik niet weet wat er voor de rest onder kan…
Dat maakt het zo saai vind ik
Valt het een beetje oversized? Want dan zou ik het waarschijnlijk dragen met een zwart shirtje en rokje, een panty, overknees en laarsjes!
Misschien een topje waar rood in verwerkt zit? Of combineren met wat aarde tinten? Met een effen zwart jurkje lijkt me ook erg leuk. Of juist wat stoerder met een top met een zwart/wit print en een destroyed jeans. Succes
jep, het is oversized maar ik denk niet dat ik het in de winter met een panty ga dragen, ik moet best lang naar school fietsen dus dan bevried is
Iets donkergroen, bruin of koper vind ik er mooi bij.
Ik zou iets met een print van zwart en grijs of wit kiezen. Of met rood er bij in!
Een vriendin van mij heeft dat vest ook. Zij combineert het met een zwart hemdje en een zwart/wit geprinte broek, staat altijd heel leuk! Je kan er bijv. ook nog een opvallende ketting bij omdoen ofzo
je kan hem met een printje doen ? of een shirt met text. Maar houd het gewoon bij wit zwart shirt zelf en de print kan gewoon geen kwaad. bijv een with shirt met text dat vest en een leren broek ofzo beetje aankleden met sieraden done.