Rood taille rokje

Ik heb dit rokje overgenomen van mijn moeder en ingekort. Zij droeg het in haar studententijd en ik vond het wel een vet ding, een beetje rock-achtig. Maar nu de grote vraag… Hoe combineer ik dit goed?

http://i52.tinypic.com/288rq60.jpg

http://i55.tinypic.com/19nzsw.jpg

Ik zou hem lekker in de kast laten liggen, want het is totaal niet mijn stijl.

wit hemdje, zwarty lange vestje en zoals je op de foto hebt, een zwarte panty.

maar indd,
het is ook mijn stijl niet. (’:

hmmm, nee het is niet die schattige stijl die de meeste hier hebben. maar ik vind hem toch wel leuk, al komt hij op deze foto niet zo goed uit.

hij lijkt eerlijk gezegd een beetje te klein in je heupen/buik sectie… vanwege die plooi.

dat komt denk ik omdat ik een beetje voorover buig, anders kon ik geen normale foto maken, haha. maar ik zal hem wel niet dragen, ik heb namelijk echt geen idee waarmee en de comments zijn niet echt enthousiast.

Maar als jij hem leuk vindt moet je hem gewoon dragen joh! Met een wit shitje, en zwart vestje en zwarte legging. Of met een grijs tuniekje ofzo? Ik zou de rest van je kleding wel rustig houden.

grijze, witte en zwarte kleuren gebruiken en hat wat sober houden…
een blazer of een gilet (zwart) zouden hier wel mooi op kunnen staan.
combineer het met platte schoenen want met hakken gaat het wat trashy worden…
de accesoires zijn het belangrijkste. gebruik er veel van maar hou het mooi. een bolhoedje of zon hoedje met een deuk staan denkik wel leuk erbij (zwart)
ik begrijp dat sommige dit rokje maar niets vinden maar het is lekker vintage en dat is leuk. combineer het gewoon sober maar met veel accesoires…
grtzz LL

Wel dragen! Lekker anders :slightly_smiling_face: Met kleuren als zwart en (donker) grijs. Zoals hierboven beschreven wordt. Geen lichte kleuren ieder geval. Ik zou t zeker leuk vinden met ongveer dezelfde kleur schoenen!

Normaal vind ik taillerokjes leuk, maar ik ben niet zo weg van de vage kleur en de stof…

deze is echt superleuk, ik zou hem dragen met zo’n rolling stones t-shirt met een zwarte panty en sneakers of ballerina’s. (Wel het shirt in de rok doen!)

Ik zou hem enkel in de zomer dragen met een simpel wit topje en slippertjes of zo. Gewoon lekker nonchalant. Vind het wel een tof rokje btw. :slightly_smiling_face:

Ik vind het juist wel leuk hoor, een beetje 80ties.
Zoals de andere zeggen ja, een beetje met een wit/zwart losjes hempje, als het koud is gewoon een vestje dat er leuk bij staat. Zwarte panty en enkellaarsjes. Met studs heel leuk! Zoals hierboven ergens, een rolling stones t-shirt lijkt me ook wel gaaf.

Hij is zo leuk! Zoals hierboven beschreven, enkellaarsjes met studs zouden geweldig staan, lekker stoer. Een tanktop erop met statement ketting (zomer) en zwart/lichtgrijs shirt met printje ofzo :slightly_smiling_face:

met zwart enzo ja!
ik vind hem wel tof ja

Ik vind hem echt gaaf.
Wit/donkergrijs/zwart topje en zwarte panty zeg ik. En rode vans/allstars, of zoals hierboven is gezegd zwarte enkellaarsjes met studs.

Wat mij ook leuk lijkt is om op een kontzak studs te maken ofzo (als de rok kontzakken heeft in ieder geval).

met zwart! en op de kontzak studs is inderdaad een leuk idee.
ik zou hem wel gewoon dragen hoor, als je hem zelf toh leuk vind! (:

Ik zou 'm met zwart combineren, maar eerlijk gezegd vind ik 'm niet flatterend voor je figuur. Hij zit op de verkeerde plaats bovenaan ofzo, niet echt in je taille! Mss wat meer naar beneden trekken?

ik vind hem eerlijk gezegt niet zo mooi, het lijkt niet op een taillerok ofs…