Ik heb best wel een rode huid rond mijn neusvleugels en dat staat echt heel lelijk.
Heeft iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen?
Ik scrub 1x in de 2 weken, en gebruik dag+nachtcreme van nivea.
ik heb het ook, zou ook weleens willen weten
ik doe er altijd daar foundation op maja… in dit weer wil ik dat niet gebruiken
Groene concealer! Dat helpt heel goed. Het haalt het niet definitief weg natuurlijk, maar het werkt wel goed! En als je dan bang bent dat je het groene ziet, doe je er nog wat foundation overheen. Wel oppassen dat je dan niet de concealer wegveegt.
misschien wat meer van de snuif afblijven xD ?
Je kan ook een groene basis gebruiken, zoals Redness Solutions Crème van Clinique. Dat laat geen groene waas achter, het trekt namelijk in je huid. Maar het rode gaat dan weg. Want met concealer bij je neus krijg je zo’n vettig neusje en je ziet dan ook heel duidelijk dat je make-up op hebt.
Die huid is super gevoellig, zoveel mogelijk met rust laten dus
hmm iemand ook tips zonder makeup te gebruiken?
Idd, ik gebruik gewoon concealer en foundation dus je ziet er niets van met make-up. Maar ik loop niet 24/7 met make-up rond, ik wil graag iets wat het rode weghaalt, niet verbergt.
Die basis is geen make-up maar een crème.
okee:P
maar wat voor creme moet je er dan opsmeren:O? dagcreme ofzo?
Bij de Douglas, ICI Paris XL etc. kan je van Clinique die Redness Solutions kopen. Volgens mij 23 euro voor 50 ml maar je doet er wel lang mee, zeker als je het plaatselijk smeert.
Heb gewoon een rode neus. Maar idd : clinique redness solutions
waarom maken mensen al wel niet een probleem van ><
iedereen heeft rode neusvleugels hoor?
ah, dat heb ik ook.
Ik smeer het altijd in met vaseline, dat helpt wel.
helpt dat serieus:-|?
nja iedereen heeft het maar bij sommige mensen zie je gwn dat ze daar een betere huid hebben, ik heb het wel meer als normaal xD
Maar sommige mensen net even wat meer dan normaal
Hahaha… precies.
heb je geen last van hooikoorts?
dat het door het niezen of waterige neus een beetje geiriteerd is?
ik heb dat ook. je moet er elke avond vaseline op smeren dat helpt heel goed bij mij