Hey meiden!
Op mijn rechter voet heb ik rode plekken, die soms zelfs paars lijken. Het is alleen aan de zijkanten. Toen ik wat jonger was (een jaar of was het maar een heel klein plekje, aan de rechter kant. Maar nu is het veel erger. Nu heb ik meerdere plekken op, en ook aan de linker kant van mijn voet zit het nu.
Op de plekken waar het wat minder is, lijken het kleine puntjes. En als ik erop druk wordt mijn huid gewoon eventjes helemaal wit. Er zijn momenten dat de plekken bijna niet zichtbaar zijn, maar er zijn ook momenten (zoals in bad) waarop het er echt niet gezond uit ziet.
En ik vroeg me af… heeft iemand misschien hetzelfde (gehad)? Of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Ik ben al eens naar de dokter geweest en die zei, nogal dood leuk, ‘je zult er maar mee moeten leven’… Hij zei niet eens wat hij dacht dat het zou kunnen zijn. =( Maar ik wil er heel graag van af.
Nu is het wel zo mijn huisarts er binnenkort mee stopt en dat ik een nieuwe krijg… misschien eens een keer bij hem langs gaan?