rood jurkje, vette miskoop, hoe leuk maken?

http://img267.imageshack.us/img267/3633/p8250154.jpg

dit is hem, mijn knalrode jurkje van de H&M.
heb hem al een jaar terug gekocht en hij ligt maar te liggen in mijn kast…
hij is tot net boven de knie, en zo laag dat mijn bh er net bovenuit komt,
hij zit best strak en is ook best wel lekker warm :stuck_out_tongue:

weten jullie wat ik hiermee kan?
ik wil er ook nog best in knippen als het moet

oeps, sorry voor de grote foto

Ik vind zo’n ritsjurkje echt vreselijk

Maar oke, ten eerste zou ik er een zwart hempje en zwarte bh onder doen. En dan misschien zo’n oversized vest, en oversized sjaal? met een maillot en laarzen (dan heb ik het nu wel echt over een winteroutfit :stuck_out_tongue:)

mmm… ik zou er anders een hemd onder doen; je bh hoeft niet gezien te worden neem ik aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien combineren met een eh… donkergrijze panty en een donkergrijs vest? Zwart kan natuurlijk ook…

Verder geen idee, upje :3

iig een hempje onder doen
want als er een tijgerprint bh bovenuit komot ziet dat er best slutty uit
maar als je dan bijv een zwart hempje eronder doet, kan je dan ook een wart riempje erbij doen en een zwarte legging ofz

ja ik ben er zelf ook niet echt fan van, maar ik kocht het in een stomme bui en hij was maar 3 euro.
oversized vest heb ik niet :frowning_face:

een gewoon vestje kan ook wel hoor! :slightly_smiling_face:

even proberen hoor,

Ik zou er inderdaad een zwarte bh onderdoen, een oversized vest (in het donkergrijs ofzo) paar lage gympen eronder en paar lange kettingen om doen.

http://img52.imageshack.us/img52/4389/rodejruk.jpg

met open vestje en bovenste knoopjes dicht.
vind het nog niet echt een succes…
heb even paars hempje gedaan ipv zwart want die zit in de was :stuck_out_tongue:

maar ik heb geen oversized vest! wel net op h&m besteld, alleen in het lichtroze, dat lijkt me echt niet mooi:P

Ik zou zeker de knoopjes niet dichtdoen…
edit: Ik denk dat zwart de jurk alleen maar feller maakt, heb je geen grijs? (kom ik weer met mijn grijs, haha)

Ik vind het ook nog niet heel erg super moet ik zeggen. Ik vind zwart-rood zowieso niet heel mooi. Maar ik zou het vest zowieso open laten in dit geval

Dat is wel jammer, ik zou de legging trouwens ook uitdoen en dan evt een huidskleurige panty aandoen. Ja ik vind leggings ook al niet mooi… XD

Ik zie dat het tot je knieën komt. Ik zou als ik jou was een zwarte panty eronder doen en een oversized vest eroverheen en dan de jurk beetje omhoog trekken zodat het een beetje zo uitziet… Kan het niet uitleggen sorry.

http://i35.tinypic.com/2aam4j4.jpg

Maar dan moet jij het iets meer doen omdat het langer is.

I agree ^

ik zou sowieso het vestje open doen, en geen huidskleurige panty doen!
of een legging of een zwartige panty
&je jurkje iets omhoog trekken ziet er idd wat leuker uit
ik vind zwart/rood best kunnen, maar dan zou ik nog wel wat accesoires erbij doen! :slightly_smiling_face:

ik zou even naar de action gaan, daar hebben ze hele leuke singlets met kant, en dan er een blazer overheen, en een jeanslegging eronder

mijn jurkje omhoog trekken met zown dikke rits was geen succes, allemaal bobbels krijg je dan.
huidskleurige panty heb ik niet, want daar ben ik niet zo’n fan van.
ja heb net ook al een blazer eroverheen gedaan, maar das geen gezicht want hij is dus heel lang.
iemand hem hebben? :stuck_out_tongue:

heb je niet een wat langer vestje dan?, die ongeveer even lang is als het jurkje.