Rood hoofd

Sorry als er al een topic over was, maar ik heb echt heel erg last van vaak een rood hoofd.
Niet als ik me schaam, maar als ik me even inspan of als het warm is.
Ik weet dat het best normaal is maar het komt zo snel bij mij ! Net had ik 5 km gefietst (Ik heb best goeie conditie) maar toch kom ik aan met een rood hoofd terwijl ik het helemaal niet warm heb ! Nu net ook als ik in de zon zit.

Nu omdat het natuurlijk lente is hoop ik zo snel mogelijk op tips hoe ik het kan verbergen of hoe ik het minder kan laten worden.
Of hebben anderen hier ook last van ? :blush: Ik schaam me namelijk heel erg !

Ik heb juist rode wangen door de zon. Erg vervelend idd, misschien zonnebrandcreme smeren? Of een poedertje gebruiken?

Ja zal dat helpen zonnebrand ? En ja poedertje, misschien moet ik ook gewoon foundation gaan smeren. ;p

Foundation hoeft niet :’) een poedertje is genoeg!

Je kan er niet veel aan doen. Slechts dingen zodat het te ‘verbergen’ valt. Stel je hebt lichtblond haar, dan valt een rood hoofd erg op. Bij bruin haar niet. Zelfde bij een bruin gezicht. Dus af en toe even in de zon kan enorm helpen.
Verder er niet om gaan schamen, dan maak je het juist erger voor jezelf omdat het dan inspanning+schaamrood is xD
En misschien gewoon iets minder hard fietsen.

Okee ik zal uitproberen !

Haha ja klopt xD
Maar ik heb bruin haar, en misschien is het ook dat ik er zelf teveel op let, mijn vriendinnen valt het niet op. Eentje zei ook "Je hebt super donkere ogen dus daar verberg je het ook mee " Dus ja misschien ligt het ook aan mezelf :’)

Bij jezelf lijkt het altijd erger xD Ik ben er bekend mee.

hihi ik gebruik er gwn foundation voor, het werkt prima bij mij. Ik gebruik die mousse van essence <3

ik krijg altijd een rood hoofd als ik iets moet voorlezen in de klas,heel vervelend, iemand misschien tips? :blush: