rood hoofd

Ik krijg altijd roodhoofd, als ik een leuke jongen zie enz.
of als ik met iemand bzig ben en we spreken weer af; rood hoofd!
hoe kan ik dit verhelpen
iemand tips?

x
Ik zit eik met nog 1 probleem,
een jongen die VOND, mij denk ik leuk, hij wilde zoenen, alleen ik heb weinig zelfvertrouwen dus ik durfde dat niet, toen wilde hij dus afspreken maar zei ik nee ik kan niet. Nu denkt hij dat ik hem heb afgewezen, hij is nu met ander meidje bezig maa ( altans dat kan ik lezen aan de krabbels op hyves!!:$)… hoe krijg ik hem terug. Het is nogal een madjo man, zo ziet hij er niet uit hoor, en reageert nogal bot op msn, kortaf. Wat moet ik doen??
… effe niet zeggen dat hij playertje ofzo is want eigenlijk is hy dat ook wel.

…effe up; ik dacht door een wijziging heb je ook een up maar dat is dus niet!:expressionless:

Heb ik ook, ook als ik voor de klas moet komen, eigenlijk altijd gewoon.
Kun je helaas niks aan doen, tenminste, ik niet.

ja, ze zeggen jezelf moet inpraten enz. ( had het even opgezocht:O)
nu dat andere probleempje nog!:open_mouth:

Ik heb ook echt supersnel een rood hoofd. Ik denk dat het door mijn haar kleur komt (rood), want ik ken meerdere roodharige mensen en die hebben het ook. Maar dan ben ik totaal niet in verlegenheid gebracht en toch word ik dan rood. Echt zo irritant :open_mouth:
Hebben jullie het erg of alleen rode wangen? Want mijn hele hoofd wordt soms gewoon rood.

Idd! K heb ook rood haar XD
en mijn hele hoofd word rood, helaas.

ik heb dat ook ( over het hele hoofd)
… maar ik ben donkerblond/tot bruin.

Maar weet iemand dat andere probleempjee?!

Aah dat is kut. Het is zo irritant want dan heb ik een discussie ofzo en dan word ik rood :pensive:’ Dat komt dan niet echt over…

Die jongen komt niet echt op me over als een leuke jongen, maar dat moet je zelf bepalen. Je kunt in het echt met hem gaan praten?

Ja, hij is supper lief hoor, altans hij kan dan goed flirten!:PxD
Haha,
hij wilde allemaal afsscheidsknuffel en hij vond het jammer dat ik zo vroeg naar huis moest ( van de disco dan enz.:wink: )
alleen ik wordt dan heel verlegen en ga domme dingen doen!:stuck_out_tongue:
Ghihi.
maar weten jullie iets om te zeggen zodat het weer wat beter wordt tussen ons?

Zeg gewoon tegen hem; wil je nog afspreken? Komend weekend kan ik wel :slightly_smiling_face:

zoiets xD

maja. maar dat durf ik dus niet. :$:$

ik heb al in mijn naam staan dat het moeilijk is omvan iemand te houden als je ziet dat hij vn een ander houd. enz…
misschien snapt hij dan de hind!
ofniet?:open_mouth: x

Dan rent hij denk ik alleen maar harder van je weg en denkt hij dat jij iemand anders hebt?
Jongens schrikken nogwel eens als jij het hebt over houden van terwijl zij nog bij het “leuk vinden” zijn.

Oke, daar heb je gelijk in.
ik heb het veranderd in; && nog steeds kan ik niet begrijpen wat er is gebeurd(w).
of is dat ook weer zo erg? :stuck_out_tongue:
Weet iemand hoe ik zowiezo weer normaal met hem kan praten?; hij doet ook zo kortaf.

Ik zou op de man af vragen waarom hij zo kortaf doet, dan kun je dat probleem verhelpen.

Ik kreeg vroeger ook altijd heel snel een rood hoofd. Nu eigenlijk veel minder snel. Nog wel eens af en toe hoor, maar dan zeg ik altijd “Oh shit, nu word ik rood” en dan valt de spanning er voor mezelf vanaf XD, maarja, da’s ook zo stom als je dat in een volle klas moet zeggen. Gewoon net doen alsof je 't niet merkt ofzo kan ook helpen, zeker van jezelf blijven! :stuck_out_tongue:

Wat betekend; Op de man af vragen??
Ik snap het eventjes niet sorry!

x

Ik heb hetzelfde,
bang om af te spreken en dan alles verpesten…
Heb je niet veel aan dus beschouw dit maar als een up :blush:

gewoon face to face vragen aan hem :stuck_out_tongue: