Krijgen jullie ook altijd een rood hoofd?
… om de domste redenen,
bijv:
-Beurt in de klas
- Wordt over je geroddeld; terwijl je het hoort!
enz.
Maar hoe kan je er voor zorgen dat je het minder krijgt ofso.
en vertel jullie verhaal.!
x
Krijgen jullie ook altijd een rood hoofd?
… om de domste redenen,
bijv:
-Beurt in de klas
Maar hoe kan je er voor zorgen dat je het minder krijgt ofso.
en vertel jullie verhaal.!
x
ja ik wordt ook best wel snel rood, maar ik heb geen idee wat je er aan kunt doen
ik heb daar ook heel erg last van word echt om niks al super rood echt heel vervelend vind ik het maarja meeste mensen weten nu wel dat ik er toch niks aan kan doen.
wat bij mij wel hielp waren toneel lessen maarja dan moet je toneel maar net leuk vinden
en gewoon veel met mensen praten dan word het vanzelf wel wat minder
Oh ja.
Ik heb al toneel gedaan maar de groep was 3x niks.
Soms pesten mijn vrienden me er wel:(
Dat vind ik wel stom af en toe maarja!
xx
Ik heb altijd rood hooft alsk t ook maar een beeeetje warm krijg!
oplossing? foundation of poeder
Echt waar het helpt zo goed! ookal zweet ik me kapot tijdens gym ik krijg echt geen rood hoofd meer! Verder helpt niks anders (bij mij dan dat ik weet xD)
ik heb true match van L’oréal btw
ookal ben je geen makeup fanaat enz. koop gewn een x foundation of poeder van essence ofso (want dat is goedkoop) en see the result
khoop dat je er wat aan hebt xx
Ahww, ik heb het ook zoooo snel.
Zefs al krijg ik een complimentje word ik rood…
Whihihi, nouja, whatever, er zit een meisje in mijn klas en die lijkt wel eeuwig rood te zijn
Val ik toch wel weer mee
haha ik heb het ook!
ik word echt ontzettend snel rood,
terwijl er helemaal geen reden voor is!
echt zo dom, maar ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen…
Hmm had ik eerst wel… maar nu geloof ik niet meer zo
Bij sommige genante situaties is de beste oplossing gewoon keihard lachen, haha.
Maar ik weet niet echt hoe ik ervanaf gekomen ben…
Ik heb dat ook best wel, ik zie het niet als een heel groot probleem ofzo, maar wel vervelend soms. Geen idee hoe je ervan af moet komen!
Heeeul heeeeul heeeeeuuul oud topic… x’’’’]
Anders krijgt de upper weer gezeik dat er een zoekfunctie is. :’]
O ja, maar uitgestorven topics tellen niet mee toch ? En de zoekfunctie is grof gezegd gewoon kut x]
heb ik als leraren me aanspreken, slaat nergens op. ookal reageer ik gewoon normaal, dan nog.
ik word bijna nooit rood, maar volgens mij wel als iemand over me roddelt of als ik een blunder heb xd. Weet het eigenlijk het niet, het voelt wel zo.
Inderdaad, dat is zo raar!
heb precies van hetzelfde last!! je kan ook gewoon in je zelf denken: waarom wordt ik rood? zegmaar ‘rustig’ worden. bij mij helpt t wel (meestal) mar ben er nog niet helemaal vanaf
Godd… ik word rood & krijg t er helemaal warm van als HIJ<3 vlakbij me is… Ik weet niet waarom, …