rood hoofd -.-

omg, ik wordt echt snel rood, en dan gaat het maar niet weg :S
vooral na sporten, ik doe aan wedstrijdzwemmen en als ik dan uit het water klim heb ik een heeeel rood hoofd ( wat 2 uur blijft ofzo). En een foundation werkt niet in het water… ik heb wel gehoord van groene cremes die roodheid helpen? zijn die niet te duur, en werken die ook in het water? wil heeeel graag tips!!!

xxxxxxxxxxxxx

Groene concealer, maar die werkt niet in het water denk ik haha.
Ik heb hetzelfde, en ik doe er niks tegen =’)

Daar kun je niet zoveel tegen doen, in het water gaat het eraf en als je bijv. gym heb gehad heb je van dat zweetfoundation ook niet zo lekker. Bovendien weten veel mensen het wel van je dus vinden ze het niet zo erg :’)

Rood hoofd na sporten heeft iedereen wel denk ik.

Nee, ik niet.

Ik krijg altijd en overal een rood hoofd. Heb helaas geen flauw idee wat ik eraan kan doen T__T

ooh vandaag hadden wij een coopertest in de zon, mijn hoofd ontplofde echt bijna, superrood! maar ja upje voor jou!

Ik heb dat ook altijd en het boeit me niet echt (:

ik heb het ook altijd heel erg, en als ik niet sport of zo ben ik super wit. maar ja, that’s just me, werd vroeger al tomaat genoemd maar vind het niet erg :slightly_smiling_face:

ik heb van mezelf ook altijd rode wangen o.o

same problem

Hoe gaan jullie ermee om als je er opmerkingen over krijgt

Ach, ik ben ook altijd rood (couperose) en na het sporten ook heel erg. Eerst vond ik het verschrikkelijk, maar er valt niets aan te doen, dus ik heb ermee leren leven.
Ik doe altijd wat foundation op en soms ook concealer, maar nooit zo veel, alleen een dun laagje, zodat het er net wat egaler uit ziet, maar je het rode wel blijft zien. En bij zwemmen valt dat niet te verbergen, ben ik bang.

Maar ik moet je zeggen dat mijn vriend het juist superleuk vindt dat ik enigszins rood ben in mijn gezicht, dat vindt hij schattig, omdat het volgens hem dan altijd lijk alsof ik bloos. En inderdaad, ik heb ook absoluut geen blusher nodig. :’)

Je went er wel aan, en op een gegeven moment interesseert het je ook niet meer; geloof me maar.

sommige mensen hebben hier meer last van dan andere,
het ligt aan je bloedvaatjes in je gezicht.
hier kun je niks aan doen maar gewoon mee leren leven.

ik heb idd ook dat ik altijd heel snel en erg rood wordt met sporten,
het duurt vaak bij mij ook wel anderhalf uur voordat dit eindelijk weg is
dus het is heel normaal!