Rood hoofd

[i][b]HELP.

ik heb bijna ALTIJD een rood hoofd.
na inspanning,
beurt in de klas,
als ik moet lachen,
als ik het warm heb,
enz.
foundation is geen optie.
ik vind het echt heel erg irritant:$
hebben jullie eenofandeere creme die WERKT?

xxxxxxxx[/b][/i]

ik snap wat je bedoelt,
ik heb het ook vaak als ik zenuwachtig ben ofzo…
ma

maar nee, ik weet geen creme, sorry. X

volgensmij werken crèmes daar niet voor…

de enige oplossing is accepteren en met trots je rode hoofd de lucht in werpen. Dan wordt het vanzelf minder.

Volgens mij werkt een creme’tje ofso daar niet voor … want het komt van binnen uit toch?

ja inderdaad… je kan er vanalles aan doen maar het gaat nooit helemaal weg… je bent het gewoon en dat moet je accepteren!
maar mischien help dit: groene concealer. als je dat een beetje op je gezicht doen en goed uitsmeeren, met betje foundation erop doet zie je dat groene niet meer … en groen neutraliseerd rood(heid)! succes xx

Meer water drinken voor een betere doorbloeding? Of zoiets?

Ik heb er zelf ook last van, mja boeit me niet echt. Mensen gaan je echt niet uitlachen ofzo hoor, meestal vinden ze dat juist schattig :stuck_out_tongue:

oh ja had ik net nog last van toen een bepaald persoon hoi tegen me zei. -.-
hoezo ik verraad mezelf haha

maarja boeiend, dat ben ik en dat moet men maar accepteren

misschien getinte dagcreme? wanneer foundation niet kan…
Dat helpt toch een beetje de kleur verbergen, wordt het minder rood van, alhoewel ik uit ervaring weet dat het wel rood blijft. Maar in ieder geval niet meer knalrood! :slightly_smiling_face:

omg ik heb dat ook echt aaaaltijd. bij mij helpt echt niks dus heb het maar geaccepteert :’)

ik heb het nog erger: ik heb altijd rode vlekkerige wangen. Maar wat boeit het? de meeste mensen vinden het zelfs schattig.

Heb ik altijd nadat ik hard heb gerend … heel irritant :stuck_out_tongue:

Ademhalingsoefeningen. meestal helpt dat wel echt.
Ik heb het ook en altijd zeggen mensen er iets van en ik haat dat echt :@
Maarja meestal wordt het bij mij wat minder als ik heel diep in en uit ga ademen alleen dat staat misschien een beetje mogool als je voor de klas een spreekbeurt moet houden en opeens die oefeningen gaat doen.

Ja ik word ook ALTIJD rood, als mensen die ik niet goed ken wat tegen me zeggen,
of als ik een beurt krijg in de klas, etc etc etc. ZWAAR irritant en vooral als ze er wat van gaan zeggen idd…
Maar hebben jullie het ook dat je hoofd dan gewoon echt zooooo rood wordt als een tomaat ofzo :'D serieus volgens mij wordt mn hoofd echt super rood, andere blozen misschien alleen maar ik word echt rood…