Hallo!
Zijn hier meisjes die kunnen helpen ?
Ik zit in de knoop met mijn haar … :dry: Ik heb vroeger een aantal jaren supermooi rood haar gehad (zie foto) , maar nu krijg ik het dus niet meer zo rood …
Ik was het toen beu en de tijd erna is mijn haar bruin, blond en zelfs zwart geweest, raar maar waar was mijn haar amper beschadigt (heel veel en dik haar als ik het niet stijl) …
Ik ben ook zo een non chalant persoon die nooit naar de kapper gaat maar alles zelf doet Maar nu toch maar eens geweest en de slechte punten weg laten knippen.
Nu is mijn haar ook weer rood omdat ik het veel te hard miste , maar ik krijg het niet zoals ik het wil, zoals vroeger …
Mijn haar is eigenlijk overal even mooi rood , behalve het bovenste stuk van mijn paardenstaart, die is telkens veel lichter … Ook blijft mijn haar heel lang mooi rood , behalve dat ene stukje weer … Het liefst zou ik mijn weer helemaal fel rood krijgen ipv met dat ene stukje te moeten kl*ten
Welke rode haarverf gebruiken jullie ? Ik ben verliefd op de kleur die ik op de foto heb !
Tips zijn heel welkom !
Ik kan uit je verhaal niet alles uitmaken maar misschien heb je je haar niet gebleekt.
Wat een hele logische verklaring zou zijn is dat je haar op sommige plekken lichter is geworden door de zon. Vaak is dan de pluk van je ‘lok’ wat lichter dan de rest van je haar dus ook als je het verft.
Misschien is het na een paar verfbeurten weer dezelfde kleur!
Succes xx