Rood haar

Ik vind rood haar heel erg vet, en ik ga volgende week naar de kapper. Stiekem zou ik het best vet vinden om mijn haar dan rood te laten verven, maar ik vraag me af of het mij zou staan! Ik weet sowieso niet, stel het zou me wel staan of het ik dan durf…

Dit is mijn haar nu

Zou een roodbruine/donkerrode of Ariana Grande’s haarkleur mij staan?

Ariana Grande
Ariana Grande
Ariana Grande

Donkerrood, of mijn eigen haarkleur maar dan met zo’n gloed zegmaar

'xx

Als jij dat bent op het plaatje,
nou dan denk ik echt wel dat rood haar jou staat !
Je hebt ook een best donkere tint net als Ariana,
aan de kapper kun je ook vragen of haar kapsel jou staat,
ik zal wel een foto meenemen.

Ik denk dat het je wel goed staat hoor. En als je zelfvertrouwen uitstraalt ziet het er sowieso beter uit dan wanneer je dat niet doet vind ik. :slightly_smiling_face:

O, en verder is hier dit; http://forum.girlscene.nl…ic_2/list_messages/234242
en dit: http://forum.girlscene.nl…en_6/list_messages/247675 topic voor. :slightly_smiling_face:

Denk wel dat het je staat hoor, vind het zelf ook mooi alleen zou het niet durven.

Ik denk dat het je wel mooi zal staan (:

Ergens lijk je ook wel op ariana qua uitstraling. Dus het kan prima

ja, ik denk ook dat het je mooi zal staan,
maar het is wel iets wat je moet durven haha
anders kan je ook altijd
voor zon donkerrode - gloed gaan.
en btw WAUW je bent knap zeg. :’)

Dat gaat je wel goed staan, ik wil je alleen waarschuwen dat je rood echt niet meer uit je haar krijgt. Ik heb mn haar een jaar geleden rood geverfd, er pas bruin overheen gedaan en je ziet het nog steeds. :’)

En waarschijnlijk krijg je je haar nooit zo fel als dat van haar, tenzij je het elke keer bleekt. Je kan met je huidige haarkleur hooguit donkerrood haar krijgen.

@Felidae Ik vind Ariana zelf heel mooi, dus dat vind ik leuk om te horen!
@justtakeiteasy Awh, dankjewel!

@Polyethylene Echt? Mijn haar is van nature heel erg donkerbruin dus dit is ookal geverfd, maakt dat ook nog verschil? Dat ik het sowieso zou moeten bleken ofzo?

Ja, ik weet zelf ook niet of ik het zou durven, want of het kan leuk uitpakken op school zegmaar, dat iedereen het juist leuk en gaaf vind. Maar je kan ook aangestaard worden en die rare redhead genoemd worden ofzo…

haha ik werd wel redhead en vuurtoren genoemd, maar dat moet je gewoon negeren :’) Maar er waren er ook genoeg die het wel leuk vinden. En mijn haar was donkerbruin met blonde plukken en het pakte ook niet zo superrood uit.

Nee, ik heb van mezelf ook donkerbruin haar en het wou echt niet feller uitvallen dan donkerrood :’)

Zie de links die therushoflife gegeven heeft.