hallo, ik heb rood haar, maar eigenlijk wil ik wel eens wat anders proberen.
maar doordat ik daarom een lichte huid heb en sproeten, ben ik bang dat het niet staat, daarom ga ik eerst een spoeling proberen.
maar wat ik dus wilde vragen, wie weet een kleur die me zou staan.
en als je ditzelfde hebt, of iemand kent, zou je een foto kunnen plaatsen?
alvast bedankt voor de hulp!
Ik vind zwart haar heel mooi, maar met een bleke huid maakt het je gezicht snel nóg bleker. Kastanjebruin vind ik ook altijd wel mooi. (:
Je kunt ook even langsvragen bij een kapper natuurlijk, die weten wel wat mooi bij je huid staat, lijkt mij.
Rood haar staat juist bij een lichte huid met sproeten. Ik heb zelf ook een lichte huid en sproeten en mijn haar rood geverfd, heel veel mensen vinden het veel beter staan dan mijn echte haarkleur(donkerblond).
Oh! Sorry, ik dacht dat je je haar rood wilde verven. Excus! Vergeet dit!
rood is toch nu de kleurr voor een kapsel maar als je geen rood meer wilt zou ik gaan voor chocoladebruin of iets lichter dan dat…
ligt eraan of je een beetje bruinachtige sproetjes heb of echt rode sproetjes… als ze mee rossig/rood zijn zou ik hooguit kastanjebruin of een fellere kleur rood proberen
als ze bruinachtig zijn kan je alle kleuren wel hebben (qua sproetjes dan), maar lichtbruin zou t beste zijn denk ik
maar gezien je van jezelf rood haar hebt zullen ze wel rossig zijn…
Ik zou geen pik zwart doen maar eerder heel donkerbruin. Zwart staat bij iedereen vind ik veel ste hard en nep
Ik heb precies 't zelfde haar als jou! Ik heb het nu gwn wat k al had maar dan een beetje donkerder! Ik zou voor: Lichtbruin/middenbruin gaan. Of voor kastanjebruin maar niet te donker. Ik zou iig iets met bruin doen.
karamel/bruin ofsoiets
deze kleur :
ik vind dat echt zo mooi!
Ik heb zelf geen rood haar maar een goede vriendin van mij wel en die verft ze altijd bruin. Ze heeft me wel verteld dat zij verf moet ZONDER rode tinten er in (in het bruin dus) want ze krijgt vanzelf een warme gloed door haar eigen haar.
Je moet als roodharige blondtinten gebruiken, op je haar vallen die dan bruin uit
Ik ben rossig (rood dus) van mijzelf en ben ook erg bleek. Toch kan ik bijna alle kleuren hebben (warme tinten dan, anders wordt het wél te bleek)… van blond, tot felrood en donkerbruin! Neem aan, dat het bij jou dus vast ook mooi zal staan
Ik zou een warme bruin kiezen. Ik ben zelf ook bleek en toen ik een warme bruine kleur had leek ik zoveel minder bleek! Ik kreeg ook veel complimenten, dus dat raad ik aan.
ik zou gaan voor een bruintint.
Ik heb ook bruin haar gehad (heb ook rood haar, lichte huid en sproeten), stond op zich wel, maar ik vond mij toen nóg bleker lijken. Maar ik denk dat je het gewoon moet proberen!