Rood haar, lichte huid, Bikini kleur?

Hoi allemaal!
Het is were tijd om voor bikini’s te gaan shoppen, maar ik loop nu heel erg tegen een probleem aan.
Ik het natuurlijk rood haar en dus hoort daar een bleke huid bij.

Ik lees op het web dat witte en zwarte bikini’s voor een bleke huid een nee zijn, maar een licht blauwe en zacht roze prima zouden kunnen. Nu is er bekend dat roze en rood haar NIET samen gaan, en rood haar met blauw… Vloekend!
Ik heb zelf een zwarte bikini omdat ik dat lekker neutraal vond, maar het maakt me 10 keer zo bleek en dat ben ik wel eens zat :cold_sweat:. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt :relieved:

Ik vind lichtblauw en lichtroze wel kunnen bij rood haar hoor. Maar ik heb er ook niet echt verstand van :relieved:

Misschien lichtgroen/mintgroen? Of juist legergroen.
Een vriendin van mij heeft ook een hele lichte huid en rossig haar. Ze had een keer een koraalroze bikini, het stond haar echt heel mooi.
Maar ik denk dat je gewoon eens een keer wat bikini’s moet gaan passen, dan zie je vanzelf wel wat je wel staat en wat niet!

licht- en mintgroen maakt mij vaak ook heel bleek (bleke sproetenhuid met rossig-haarneigingen hier)
maar ik heb nu een geel met bruine bikini en dat staat eh, acceptabel!

ik heb rood haar en een lichte huid en bij mij staat blauw juist prima haha :slightly_smiling_face:
Zelf zou ik denken aan een petrolgroene kleur, of zoals hier boven genoemd legergroen?

En misschien kun je inderdaad gewoon een keer in een winkel allerlei kleuren bikini’s pakken, er zit vast één tussen die bij jouw haar/huid past!

Rood staat vaak ook mooi bij rood haar, ligt wel aan de rode tint. :wink:

Ik vind rood en blauw prima samen kunnen hoor :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf geen rood haar maar wel een lichte huid, ik heb nu een bruine bikini en dat staat heel mooi. Het is niet ‘hard’ zoals zwart, en ook niet te licht.
En marineblauw is misschien ook wel mooi?

Ik vind blauw juist mooi staan.

misschien wat donkerder blauw?

kobaltblauw lijkt me supermooi, zoals op deze foto :

Ik vind een beetje donkergroen, bosgroen achtig altijd mooi staan bij rood hoor

Groen of blauw vind ik ook altijd mooi bij rode haren, niet een te lichte kleur dan.

Donkergroen is mooi! Sowieso niet voor mint of andere pastel kleuren gaan, die maken je nog bleker.

Een vriendin van mij heeft rood haar en bleke huid en haar staat blauw en petrolgroen echt geweldig mooi. Ik zou dus in die richting gaan kijken. :grinning:

En felblauw is gewoon mooi hoor, dat kan best.

onzin. Blauw en roze staat prachtig bij rood haar. en rood hoeft per definitie niet lelijk te zijn bij rood haar, het hangt heel erg van de tint af. Neigt het naar oranje dan is is het inderdaad niet mooi.

Bedankt iedereen voor jullie tips en meningen :relieved:

@AnnaTuyn mn haar is natuurlijk rood, dus een echt ginger. Het is dus oranje :stuck_out_tongue:

Ik vind groen en blauw ook het mooist bij rode haren.
Zelf zou ik geen geel doen, ik vind geel het mooist bij donkere meisjes.

Ik heb ook rood haar en een lichte huid en mij staan heel veel verschillende tinten groen heel mooi!

blauw of zwart

geel, lime, wit of echt lichte kleuren vermijden !

Wel vreemd trouwens dat iedereen zegt dat wit vermeden moet worden, ik lijk juist (voor mijn doen dan haha) ontzettend bruin in wit!